نماينده ولي‌فقيه نيروي دريايي سپاه پاسداران طي پيامي به آسيب‌ديدگان حادثه زلزله بوشهر تسيليت گفته و با ابراز همدردي با حادثه‌ديدگان براي آنان آرزوي موفقيت در اين آزمون الهي كرد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران،حجت‌الاسلام عبدالنبي صداقت نماينده ولي‌فقيه نيروي دريايي سپاه پاسداران طي پيامي به آسيب‌ديدگان حادثه زلزه بوشهر تسليت گفته و با ابراز همدردي با حادثه‌ديدگان براي آنان آرزوي موفقيت در اين آزمون الهي كرد.
 
متن اين پيام به شرح زير است:
 
"الذين اذا اصابتهم مصيبه قالوا انا لله و انا اليه راجعون"
مردم شريف و ولايتمدار استان بوشهر؛
مردم متدين و گرامي شهرستان دشتي؛
اهالي خوب و صميمي و ارزشمند کاکي، شنبه و روستاهاي تابعه؛
 
ضمن عرض تسليت ايام سوگواري کوثر قرآن حضرت فاطمه زهرا(س) و عرض تسليت به همه کساني که در سوگ عزيزان خود عزادار هستند؛ در سنت الهي بيشترين مصيبت و بلا براي انسان‌هايي است که تقرب بيشتري به ذات پروردگار دارند(هر که در اين بزم مقرب‌تر است، جام بلا بيشترش مي‌دهند).

ويژگي بارز مردم دشتي تقوا، تدين، پاکي، راستي و صفا و صميميت است و همه اين‌ها از اوصاف انسان‌هاي الهي است، آنان که همواره در معرض امتحان هستند.

زلزله منجر به از دست دادن بستگان و خانه و کاشانه از امتحان‌هاي مشکل است که صبر و استقامت بيشتري مي‌خواهد و خداوند به انسان‌هاي صابر بشارت داده است. هم چنين اين حادثه، صفحه ديگري نيز دارد و آن مسابقه و سبقت مسئولين در خدمت رساني بيشتر به مردم است.

موفقيت مردم و مسئولين را در اين صحنه آزمايش الهي از درگاه خداوند خواستارم.

خداوند درگذشتگان را غفران و رحمت، بازماندگان را صبر و استقامت، مصدومين و مجروحين را شفاي کامل عنايت فرمايد.
«سايه بلند پايه مقام معظم رهبري مستدام»

عبدالنبي صداقت
مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيروي دريايي سپاه
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار