رحيمي در جريان بازديد از مناطق زلزله‌زده استان بوشهر:

دولت تمامي تلاش خود را براي كمك به مردم زلزله‌زده بكار خواهد بست

معاون اول رييس‌جمهور با حضور در روستاي زلزله‌زده درويشي از توابع شهرستان هرمز با آسيب‌ديدگان اين منطقه زلزله‌زده استان بوشهر ديدار و از آنان دلجويي كرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در جريان سفر به استان بوشهر براي بازديد از مناطق زلزله‌زده استان پس از حضور در بخش شنبه در روستاي درويشي از توابع شهرستان هرمز حضور يافت و در بازديد از اين روستا از نزديك در جريان خسارت‌هاي وارد شده به اين منطقه و چگونگي امدادرساني به مردم اين روستا قرار گرفت.

معاون اول رييس‌جمهور در ديدار با مردم اين روستا كه در فضايي صميمانه صورت گرفت، با تأكيد بر اينكه دولت تمامي تلاش خود را براي كمك به مردم آسيب‌ديده در مناطق زلزله زده استان بوشهر بكار خواهد بست و به همه خسارت‌ها و صدمات ناشي از اين زلزله رسيدگي مي‌كند، گفت: ان‌شاء‌الله با همت و تلاش مردم منطقه و حمايت‌ها و پشتيباني‌هاي دولت اين روستا و ساير مناطق زلزله‌زده به سرعت و بهتر از گذشته ساخته خواهد شد.

رحيمي همچنين با تأكيد بر انجام اقدامات فوري و مناسب براي بازسازي مناطق آسيب‌ديده گفت: دولت خود را در غم مردم مناطق زلزله زده استان بوشهر شريك دانسته و با آنان از صميم قلب اظهار همدردي مي‌نمايد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: رحیمی ، زلزله ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار