در دويست و سي و دومين جلسه کميسيون امور حمل و نقل و ترافيک شوراي اسلامي شهر مشهد مهلت شورا به گمرک براي انتقال به خارج از شهر و انتقال ميدان بار نوغان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، غلامرضا زعيمي رئيس کميسيون اظهار کرد: با وجود اينکه بحث انتقال گمرک مشهد به خارج از شهر در سفر اول هيئت دولت مطرح و مورد تصويب قرار گرفت، ولي متاسفانه اين امر تا کنون محقق نشده است که موجب بروز مشکلات فراواني براي شهروندان و زائران در زمينه ترافيک شده است.

وي با تاکيد بر اينکه با توجه به وضعيت ترافيک زياد شهر مشهد و نبود زمين براي انتقال گمرک به خارج شهر بايد چاره اي براي اين کار انديشيده شود، افزود: مي توان قسمت اداري و ستادي گمرک را در داخل شهر نگه داشت و قسمت اجرايي و انبارها را به خارج شهر انتقال داد.

در ادامه فرهاديان نماينده گمرک خراسان رضوي از مکاتبه و نامه نگاري با تهران براي انتقال گمرک مشهد خبر داد و گفت : طي چند هفته آينده انتقال انبارها به خارج از شهر انجام مي شود.در ادامه «زعيمي» هشدار داد : اگر تا چند ماه آينده انتقال گمرک به خارج شهر صورت نگيرد ناچاريم جلوي حمل و نقل وسايل نقليه سنگين و تريلي ها را بگيريم و توسط پليس با آنها برخورد کنيم.

در نهايت اين بحث مقرر شد، يک ماه زمان داده شود تا گمرک به خارج شهر انتقال يابد و در غير اين صورت با تريلي وکاميون هايي که در بلوار شهيد کامياب جهت حمل کالا تردد مي نمايند توسط پليس راهنمايي و رانندگي برخورد خواهد شد/س

برچسب ها: انتقال ، گمرک ، به ، خارج ، از ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.