مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: تولیدات هنری باید با تعهدات دینی و انقلابی آمیخته باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت الاسلام حیدریان صبح امروز در مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت شهید آوینی اظهار داشت:امروز هنرمندان وظیفه دارند که تولیدات هنری خود را هم تراز انقلاب اسلامی کنند.
وی با اشاره به اینکه کشورمان بعد از انقلاب تولد دیگر پیدا کرد، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تولد کشورمان بر اساس مبانی دینی و اسلامی شکل گرفت و باید هنر و تولیدات هنری در این تراز قرار بگیرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه شهیدان در 8 سال دفاع مقدس برای کشورمان حماسه آفرینی کردند، اضافه کرد: امروز جوانان باید با درایت و هوشیاری ادامه دهنده راه شهدا باشند.
حجت الاسلام حیدریان با اعلام اینکه انقلاب اسلامی برای این به وجود آمد که یک تمدن‌سازی جدید به وجود آید، بیان کرد: دشمنان کشورمان امروز نه به دلیل انرژی هسته ای و نه به دلیل حقوق بشر علیه ایران اقدام می کنند بلکه نگران پیشرفت های کشورمان در همه زمینه ها هستند.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با به وجود آوردن تمدن سازی جدید توانسته الگوها را در جهان تغییر داده است، ادامه داد: هنر می تواند باعث به وجود آمدن هنجارهای اسلامی و دینی شود.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه باید هنرمندان بسیجی فرهنگ اسلامی و دینی را در آثار خود جای دهند، خاطرنشان کرد: پس از انقلاب اسلامی هنر ما مشروعیت پیدا کرده است.
حجت الاسلام حیدریان با اعلام اینکه رسانه ای که تولید هنر می کند باید مشروعیت را حفظ کنند، یادآور شد: هنرمندان باید آثار هنری را با مباحث دینی و اسلامی تطبیق دهند.
در پایان این مراسم از 11 هنرمند بیسجی برتر استان با دادن لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.