ديدار رهبر معظم انقلاب با رئيس جمهور بروندي، دستور ويژه رئيس‌مجلس به کميسيون عمران و بهداشت، حضور بیش از 1000 شخصیت سیاسی در نشست روحانی، اختصاص يك روز حقوق مسئولان عالي قوه قضاييه به زلزله‌زدگان بوشهر از مهمترين عناوينخبري امروز(دوشنبه) گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(چهارشنبه) به اين شرح است:



آقاي وزير! خودرو كيلويي چند؟/ همه ما در مورد تامین قیمت خودرو سر کار هستیم
نماينده مردم قم در مجلس خطاب به وزير صنعت و با بيان اينكه همه ما در مورد تامین قیمت خودرو سر کار هستیم، گفت: یک روز می‌گویند که قیمت خودرو را هیات دولت تعیین می‌کند، روز دیگر می‌گویند که شورای رقابت، سازمان حمایت و اخیرا نیز می‌گویند که کارگروه ویژه‌ای قرار است این کار را بکند، بالاخره تکلیف چیست؟



سران باكو مجبورمان نكنند در قراردادهاي گلستان و تركمانچاي تجديد نظر كنيم
نماینده مردم اروميه در مجلس با بيان اينكه به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم که کشوری کوچک نظير جمهوري آذربايجان برای ما تصمیم‌گیری کند، گفت: به سران باکو اخطار می‌دهیم از حد خود فراتر نروند و ما را مجبور نکنند که در مجلس عهدنامه‌های ننگین، سنگین و سیاه تحمیلی گلستان و ترکمان‌چای را مد نظر قرار دهیم.



دستور ويژه رئيس‌مجلس به کميسيون عمران و بهداشت براي رسيدگي به مناطق زلزله‌زده بوشهر
رئيس‌مجلس به کميسيون‌هاي عمران و بهداشت و درمان دستور داد تا با اعزام نيرو به مناطق زلزله‌زده بوشهر وضعيت موجود را بررسي و گزارشي را به مجلس ارائه کنند.



يك نماينده ديگر مجلس از احتمال كانديداتوري‌اش خبر داد
نماينده تبريز، آذرشهر و اسكو از احتمال اعلام كانديداتوري‌اش در عرصه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري خبر داد.



آیت‌الله هاشمی به من گفت به لحاظ جسمی و روحی آمادگی کاندیداتوری ندارد
رئیس سازمان بازرسی گفت: وقتی درآمد نداریم، جوانان بیکار هستند، تورم و گرانی در کشور وجود دارد، باید پول و سرمایه و منابع کشور را به تولید و افزایش درآمد ملی اختصاص دهیم. نه این‌که ساختمان‌های شیک درست کنیم.



حضور بیش از 1000 شخصیت سیاسی در نشست روحانی
سخنگوی ستاد انتخابات حسن روحانی گفت: در برنامه فردا که با حضور بیش از 1000 شخصیت سیاسی و گروههای مختلف مردم برگزار می‌شود روحانی تحلیلی کلی از حضور خود در عرصه انتخابات را ارائه خواهد داد.




بررسي نحوه حضور "خاتمي" در ديدار "شريعتمداري"،"روحاني" و "عارف"/انتصاب "وهاجي" به عنوان رئيس ستاد
"بهرامي" از انتصاب "عبدالحسين وهاجي" به عنوان رئيس ستاد انتخابات "محمد شريعتمداري" خبر داد.



واکنش نيروی دريایی ارتش نسبت به اعلام استقرار توپ‌های ليزری در ناوگان دريایی آمريکا

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که برای دفاع از منافع و مرزهای جمهوری اسلامی در دریاها با تمام توان آماده هستیم، گفت: اگر لازم باشد در عملیاتی شرکت کنیم پیش‌بینی‌های لازم خود را داشته و امکاناتی در بعضی جاها داریم که هیچ‌کدام از دشمنان ندارند.



" محمد رضا فرقانی " سفیر جدید ایران در قزاقستان می‌شود
" محمدرضا فرقانی " مدیرکل سابق امور بین‌الملل دفتر رئیس جمهور به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران عازم قزاقستان می‌شود.



واكنش مهمانپرست درباره برگزاري "پارتي‌هاي شبانه" ديپلمات‌هاي خارجي در تهران
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان درخصوص رفتار‌هاي خارج از عرف ديپلماتيك برخي از ديپلمات‌هاي حاضر در كشورمان مانند ترتيب دادن پارتي‌هاي شبانه و حضور در چنين پارتي‌هايي واكنش نشان داد.



اجراي راهكارهاي تحقق حماسه سياسي و اقتصادي در قوه قضاييه/اختصاص يك روز حقوق مسئولان عالي قوه قضاييه به زلزله‌زدگان بوشهر
رئيس قوه قضاييه با تسليت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، جان باختن تعدادي از هموطنان در حادثه وقوع زمين‌لرزه استان بوشهر را نيز به تمام مردم ايران و بويژه بازماندگان اين حادثه تسليت گفت و از اختصاص يك روز حقوق مسئولان عالي قضايي و نيز مبلغ 200 ميليون ريال از سوي رئيس قوه قضاييه به زلزله‌زدگان بوشهري خبر داد.



ایران از پیشرفت و توسعه کشورهای افریقایی و اتحاد آنها استقبال می‌کند
رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار با رئیس جمهور بروندی فرمودند: ایران از پیشرفت و توسعه کشورهای افریقایی و اتحاد آنها استقبال می‌کند.



احتمال شيوع بيماري‌هاي عفوني در منطقه زلزله‌زده بوشهر/ ازدحام جمعيت مانع خدمات رساني نيروهاي امدادي
ازدحام افراد براي مشاهده وقايع پس از زلزله جاده‌هاي منتهي به منطقه را مسدود و مانع خدمات‌رساني نيروهاي امدادي و انتظامي شده است، هواي گرم منطقه احتمال شيوع بيماري‌هاي عفوني و واگيردار را قوت بخشيده و صداي آژير خودروهاي امدادي از منطقه قطع نمي‌شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار