عضو کميسيون تلفيق لايحه بودجه 92 با تاکيد بر احتمال رد اعتبار پيشنهادي دولت براي هدفمندي يارانه‌ها در سال جاري، گفت: مجلس اجازه اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها را با توجه به آثار تورمي آن، در سال جاري نمي‌دهد.

"محمدعلي عبدالله‌زاده "نماينده مردم فردوس، طبس و سرايان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعتبار 120 هزار ميليارد توماني پيشنهادي  دولت در لايحه بودجه 92 براي هدفمندي يارانه‌ها، گفت: اعتبار بسيار بالايي براي هدفمندي يارانه‌ها در نظر گرفته شده که با توجه به آثار تورمي آن، مجلس اجازه اجراي فاز دوم هدفمندي در سال جاري را نخواهد داد.
 
وي در ادامه با بيان اينکه نفس تامين اعتبار هدفمندي يارانه‌ها، از واقعي‌شدن قيمتها است، افزود: اگر قيمتها بخواهد به اندازه اي که دولت 120 هزار ميليارد تومان درآمد کسب کند، آزاد شود اين اقدام آثار تورمي  را به دنبال دارد که با توجه به تورم و وضعيت اقتصادي موجود اين اقدام به نفع کشور نخواهد بود و مجلس اجازه اجراي فاز دوم هدفمندي در سال جاري را نخواهد داد.

عضو کميسيون تلفيق در ادامه اظهار داشت: در کميسيون تلفيق و به صورت وسيعتر در مجلس، نمايندگان مخالفتي با اصل اجراي هدفمندي يارانه‌ها ندارند اما بحث بر سر چگونگي اجرا و نحوه تامين منابع است. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، دولت ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
-
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
با سلام
تورم خواه نا خواه وجود دارد چون نظارت نمي شه پس بهتر است فاز دوم اجرايي شود براي مثال قيمت لبنيات در سال 5 بار اضافه مي شه ولي نظارت ي در كار نيست ساير اقلام هم همينطور يه روز ميوه يه روز گوجه و سيب زميني و...
Iran (Islamic Republic of)
علي
۰۸:۱۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
كلا مجلس ما با هر چيز خوبي مخالفه همون برن وقف دانشگاه آزاد رو تصويب كنن و حقوق مادام عمر خودشون
آخرین اخبار