هيئت دولت سوريه در نشستي با تمجيد از موفقيتهاي چشمگير ارتش سوريه در نبرد با گروههاي تروريستي مسلح ،حمله انفجاري انتحاري ميدان سبع بحرات را در دمشق محکوم کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ دولت سوريه تأکيد کرد  اين گونه اقدامات تروريستي که از روي يأس و نااميدي انجام مي شود بر عزم و پافشاري دولت براي تعقيب گروه هاي تروريستي مسلح و تقويت توانايي اقتصاد کشور و ادامه حرکت در مسير گفتگوي فراگير ملي خواهد افزود .

وائل حلقي نخست وزير سوريه در اين جلسه گزارشي از فعاليت هاي دولت در هفته گذشته از جمله فعال سازي روابط تجاري و توسعه اي با برخي کشورهاي دوست براي تقويت اقتصاد ملي سوريه عرضه کرد .وي به گشايش هايي که در تأمين فرآورده‌هاي نفتي و مواد اساسي در سراسر سوريه به وجود آمده اشاره کرد .

وليد معلم وزير خارجه سوريه نيز در اين جلسه درباره تحولات منطقه و بازتاب هاي آن بر سوريه صحبت و تأکيد کرد ملت سوريه به لطف قهرماني هاي ارتش و پافشاري مردم براي موفقيت کنفرانس گفتگوهاي آينده ، قدرت آن را دارد که با همه چالشها مقابله کند و آنها را پشت سر گذارد.
هيئت دولت همچنين درباره تدابير و آماده سازي وزارت آموزش و پرورش براي برگزاري انتخابات در همه استانها با توجه به وضع کنوني بحث و تبادل نظر کرد و بر برگزاري انتخابات در زمان مشخص شده ،‌تأکيد شد .

هيئت دولت همچنين برخي مواد قانون مبارزه با پولشويي و مبارزه با تأمين مالي تروريسم را اصلاح کرد .در خصوص قيمت ليره سوريه نيز رئيس بانک مرکزي اين کشور تأکيد کرد اين بانک به صورت مداوم وارد عمل خواهد شد و هرکسي که سفته بازي يا با قيمت ليره را دچار نوسان مي کند مجازات خواهد شد .

                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.    
برچسب ها: دولت ، ارتش ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار