مهمترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زير می‌خوانيد:


عدم پاسخگویی جریان انحرافي به دانشجويان
در بيانيه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی آمده است: جریان انحرافی که سوال‌های بی‌جواب زیادی را شامل حال خود کرده تا به امروز نه حاضر به مناظره شده و نه جواب گفتمان‌های خود را در برابر دانشجویان ارائه داده است و تنها با مغلطه رنگ و بوی اسلام را به گفتمان خود داده است.

فروزنده: تبدیل به یک مدل قدرتمند در اسلامی شدن علوم نیازمند زمان است
رئيس كارگروه مديريت در شورای تحول علوم انسانی گفت: فرایند اسلامی شدن علوم نیازمند صبر و دقت است و باید در این مسیر، مفاهیم ضد اسلامی را در بلندمدت حذف کنیم.

ایجاد بی‌ثباتی در مدیریت دانشگاه‌های بزرگ در ماه‌های نزدیک به انتخابات خلاف تدبیر است
سه تشکل بزرگ دانشجویی کشور با صدور نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور تاکید کردند: ایجاد بی ثباتی در مدیریت دانشگاه‌های بزرگ کشور در ماه‌های نزدیک به حماسه سیاسی بزرگ انتخابات خلاف تدبیر است.


جعفریان: ايجاد فضاي تخريب سلامت انتخابات را به مخاطره مي‌اندازد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: کانديداهايي که قصد حضور در عرصه انتخابات را دارند فقط به طرح توانمندي‌ها و برنامه‌هاي خود براي اداره کشور بسنده کرده و از تخریب رقبای انتخاباتی خود پرهیز کنند.

کاشفي: رعايت تقوا زمينه‌ساز بروز اخلاق در سياست است
"عضو تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور" گفت: التزام به رعايت تقوا، زمينه‌ساز بروز اخلاق در سياست خواهد بود.


اميريان: نشاط سياسي اهتمام بيشتر مسئولان دانشگاه‌ها را مي‌طلبد
دبيرکل سابق دفتر تحکيم وحدت گفت: برخي مسئولان دانشگاه‌ها اجراي قوانين در دانشگاه را تحت‌الشعاع سليقه‌هاي شخصي قرار داده و از اجراي قوانين جلوگيري مي‌کنند.

دزفولي: مشغول بررسي عملکرد دانشجويان و ارائه پاسخ مناسب به سوال آنها هستيم
مسئول دبيرخانه تشکل‌هاي دانشجويي وزارت علوم- تحقيقات و فناوري گفت: وزارت علوم تحقيقات در حال بررسي عملکرد دانشگاه‌ها و تهيه پاسخ مناسب به سوالات دانشجويان در مورد نحوه فعاليت و تاسيس تشکل‌هاي مربوطه است.

حضور آیت‌الله کعبی و آیت‌الله جنتی در همایش جامعه اسلامي دانشجويان
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از دعوت از نامزدهای ریاست‌جمهوری برای شرکت در همایش ۴۰۰ نفره جامعه اسلامی دانشجویان خبر داد که در این جلسه آیت الله کعبی و آیت‌الله احمد جنتی نیز حضور خواهند داشت.

حمایت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران از جداسازی این دانشگاه با علوم پزشکی تهران
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران با صدور بیانیه‌ای از جداسازی این دانشگاه با علوم پزشکی دانشگاه تهران حمایت کرد.

استقبال گرم سفير مصر از سفيران صلح و دوستي
سفير مصر در تهران ظهر امروز با دعوت از دانشجويان و نمايندگان دو اتحاديه امت واحده و جنبش‌عدالتخواه براي ورود به دفترش حرکت آنان را انسان دوستانه خواند و با آنان به گفتگو نشست.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، خبر ، عناوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار