مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: امکان ثبت‌نام برای کاندیدای زن در انتخابات ریاست جمهوری/ نامزدها با تبلیغات مغایر با قانون رد صلاحیت می‌شوند،نامزد انتخابات رياست‌جمهوري بايد اصلح باشد و...است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

امکان ثبت‌نام برای کاندیدای زن در انتخابات ریاست جمهوری/ نامزدها با تبلیغات مغایر با قانون رد صلاحیت می‌شوند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/29/730761_119.jpg
 سخنگوی شورای نگهبان درباره چگونگی بررسی صلاحیت ها، الزامات اصلاح قانون انتخابات، امکان حضور ساکتین فتنه در انتخابات ریاست جمهوری، امکان حضور زنان در انتخابات و چندقطبی بودن انتخابات اظهارنظر کرد.

احتمال اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در نيمه نخست سال 92
 عضو کميسيون اقتصادي مجلس از احتمال اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در نيمه نخست سال 92 خبر داد.

اظهارات "هيگل" نشانه شکست تحريم‌ها عليه ايران است
 مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: اظهارات "چاک هيگل" نشانه شکست تحريم‌هاي آمريکا و هم‌پيمانان اين کشور است.

سیاست خارجی در هفته‌ای که گذشت
ادامه مذاکرات ایران و آژانس، انتصاب سفیر جدید ایران در مقدونیه، پیشنهاد برگزاری کنفرانس بین‌المللی مبارزه با تروریسم، تقدیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید ایتالیا به صالحی، سفر امیرعبداللهیان به چین، برگزاری همایش "غزه نماد مقاومت" و... مهم‌ترین عناوین هفته گذشته سیاست خارجی بود.

ارسال لایحه حمایت از حقوق معلولان به هیات دولت
 رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: لایحه حمایت از حقوق معلولان در حال حاضر در کمیته حقوقی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد و تا پایان هفته به دولت ارسال می‌شود.

کاربران عادي چگونه قرباني حملات سايبري مي‌شوند؟/ راه‌هاي مقابله با اين حملات چيست؟ + فيلم
حملات سايبري طبقه یا مجموعه‌هایي از تکنیک‌ها شامل جمع آوری، انتقال، حفاظت، ممانعت از دسترسی، ایجاد اغتشاش و افت کیفیت در اطلاعات است که از طریق آن یکی از طرفین درگیر بر دشمنان خود به مزیتی چشمگیر دست یافته و آن را حفظ می‌کند.

حذف جنبه کيفري، مشکلات ناشي از سوءاستفاده چک را برطرف نمي‌کند
يک وکيل دادگستري گفت: حذف جنبه کيفري از چک موجبات استفاده صحيح از چک را فراهم نمي‌کند بلکه بايد يک قانون مناسب به طوري که چک هم داراي جنبه کيفري و هم داراي جنبه حقوقي باشد تنظيم شود و مشکلات ناشي از سوءاستفاده از چک را برطرف کند.

کشاورزي زير بناي توسعه کشور / وزارتخانه چشم انداز اهداف خود را ترسيم کند
 عضو کميسيون کشاورزي با اشاره به تاکيد امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري به توجه به بخش کشاورزي گفت: کشاورزي، زير بناي توسعه و پيشرفت کشور است و اکثر کشورهاي پيشرفته از اين طريق به توسعه دست يافتند.

بررسی عوامل شکست اصلاحات اقتصادی در شرق در مركز پژوهشهاي مجلس
 مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی طی گزارشی، عوامل شکست اصلاحات اقتصادی در شرق (از دیدگاه حقوق مالکیت) را بر اساس مقاله‌ای از «یان وینسیکی» مورد بررسی قرار داد.

"هاگل و کري" نومحافظه‌کاراني مشهور به مخالفت با سياست‌هاي رژيم صهيونيستي

يک کارشناس مسائل هسته‌اي گفت: هاگل و کري نومحافظه‌کاراني هستند که در رد سياست‌هاي رژيم جعلی صهيونيستي و موضع بوش شهرت داشته و در مقابل سیاست‌های لابی صهیونیستی، به مبارزه می‌پردازند.

از نقد و بررسي "انتخابات آزاد" تا برگزاري مراسم سالگرد "شهيد علي‌محمدي"

نقد و بررسي طرح برگزاري انتخابات آزاد، برگزاري مراسم سالگرد شهيد علي‌محمدي در دانشگاه تهران، آغاز تحقيق و تفحص دانشگاه آزاد اسلامي در مجلس شوراي اسلامي و يادواره شهداي گمنام در دانشگاه شهيد بهشتي از مهمترين عناوين خبري دانشگاه در اين هفته بود.

گروه‌هاي تروريستي "سوريه" اهداف شوم غرب را پيش گرفته‌اند
 یک کارشناس مسائل خاورميانه گفت: "بشار اسد" همواره آماده مذاکره است در حاليکه تروريست‌ها راه حل مسلحانه را پيش گرفته و در راستاي اهداف غرب و کشورهاي مرتجع عربي حرکت مي‌کنند.

تفحص از دانشگاه آزاد بدون غوغاسالاري به نتيجه‌ مي‌رسد

 دبيركل اتحاديه دوم دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به اينكه مراجع مسئول در جمهوري اسلامي، تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد را انجام مي‌دهند، گفت: تنها در يك فضاي آرام، بدون تشنج، عادلانه و بدون غوغاسالاري، اين موضوع به نتيجه مي‌رسد.

نامزد انتخابات رياست‌جمهوري بايد اصلح باشد
 عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جریانات و تشکل‌های سیاسی برای حضور باشکوه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده باید در انتخاب افراد و گزینه‌های اصلح دقت لازم را به خرج داده و گزینه مناسبی را به مردم معرفي كنند.

برگزاري كنگره سراسري خانه كارگر در تمامي استان‌ها
معاون اجرايي خانه كارگر گفت: خانه کارگر فعلا در راستای برگزاری کنگره‌های سراسری خود در تمامی استان‌ها با هدف گسترش فعاليت‌هاي اين تشكل وارد عمل شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار