مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:هجمه‌هاي اخير عليه سپاه به دليل پاسداري اين نهاد از انقلاب است/ سپاه هرگونه دخالت در آراي ملت را محکوم مي‌کند،آزاد‌سازي قيمت خودرو تنها بازي با کلمات است و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

هجمه‌هاي اخير عليه سپاه به دليل پاسداري اين نهاد از انقلاب است/ سپاه هرگونه دخالت در آراي ملت را محکوم مي‌کند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/4/750318_208.jpg
 نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با بيان اينكه هجمه‌هاي اخير دشمنان داخلي و خارجي انقلاب اسلامي عليه سپاه به دليل پاسداري اين نهاد از انقلاب است، گفت: نقش‌ و وظيفه ذاتي سپاه، روشنگري، رصد جريان‌ها و تبيين انديشه‌هاي مختلف است و سپاه پاسداران هرگز در انتخابات دخالت نکرده است.

امکان اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت دهم
 سخنگوی کمیسیون اقتصادی گفت: در صورت توافق میان دولت و مجلس اين امکان وجود دارد تا بخشي از فازدوم هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت دهم و دولت بعدي اجرايي شود.

تشويق حاميان سران فتنه براي کانديداتوري آشوبگران در انتخابات 92
عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: مدارا کردن نظام با سران فتنه 88 حاميان اين سران را متوقع ساخته که به تشويق اين آشوبگران براي کانديداتوري رياست جمهوري آتي بپردازد.

افراطی‌گری‌های 1+5 مانع اصلی حل مسئله هسته‌ای ایران
 یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: چشم‌انداز مثبت در مذاکرات ایران و آژانس، تاثیر خوبی بر مذاکرات کشورمان با گروه 1+5 خواهد گذاشت، مشروط بر آن‌که اعضای این گروه از افراطی‌گری‌ها و مذاکرات فراقانونی خود دست بردارند.

حضور جريان‌هاي فتنه و انحرافي در "انتخابات" حاشيه‌اي است

 عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي، حضور دو جريان انحرافي و فتنه در انتخابات آتي را حاشيه‌اي دانست و گفت: آنان توسط مردم از صحنه حذف شده‌اند.

از سفر لاريجاني به سودان تا جدال بر سر پرونده مرتضوي
 رسيدگي به پرونده مرتضوي، تصويب تحقيق و تفحص از بانک مرکزي، سفر رئيس مجلس به اجلاس بين‌المجالس کشورهاي اسلامي، مذاکرات هسته‌اي از مهم‌ترين اخبار هفته گذشته بوده است.

حذف جنبه کیفری از چک به نفع بدهکاران یا طلبکاران؟
هدف از حذف جنبه کیفری لایحه چک، این است که چک به جایگاه واقعی خود که در قانون پیش بینی شده بازگردد.

آزاد‌سازي قيمت خودرو تنها بازي با کلمات است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/4/749996_327.jpg
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اضافه‌‌شدن مسئله تعیین قیمت خودرو بر اساس نرخ ارز مبادله‌ای بر محورهای طرح تحقیق و تفحص از خودروسازي خبر داد و گفت: آزاد‌سازي قيمت خودرو تنها بازي با الفاظ است.

تحريم‌هاي یکجانبه غرب عليه ايران نمونه بارز نقض حقوق بشر است
 يک کارشناس مسائل بين‌الملل گفت: تحریم‌‌های یکجانبه غرب علیه کشورمان نمونه بارز نقض حقوق بشر و ضربه زدن به ملت شریف ایران است.

اولین نشست هیات های مذهبی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی
 اولین نشست هیأت‌های مذهبی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور مسئولان، مداحان و فعالان هیات‌های مذهبی دانشجویی 17 و 18 اسفند ماه سال جاری در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

راهبرد مبارزه با تامين مالي تروريسم در ايران
 لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم در 29 تیرماه 1389 به وسیله هیئت وزیران به تصویب رسید.

مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌اي که گذشت
 تشکيل ميز انتخاباتي "اتحاديه دانشجويان اسلامي مستقل"، تشريح برنامه‌هاي انتخاباتي دانشگاه‌هاي مختلف، برگزاري "کنگره شعر شهداي علمي" از مهم‌ترين عناوين خبري دانشگاه در اين هفته بود.

مطرح شدن كانديداتوري فتاح، لنكراني و جليلي در جبهه پايداري/استراتژي 5 گانه جبهه پيروان در انتخابات
کمتر از 5 ماه به مهمترين صحنه‌اي که مردم در آن سرنوشت خود را رقم مي‌زنند، باقي مانده است و در اين ميان تشکل‌ها و احزاب مختلف با برنامه ريزي در صدد هستند تا کانديداهاي خود را انتخاب کنند اما طي اين گزارش قصد داريم تا مهمترين اخبار انتخاباتي هفته گذشته باشگاه خبرنگاران را با شما مخاطبان محترم مرور کنيم.

مصر را به عنوان مکان برگزاري مذاکرات 1+5 قبول ندارم
 نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: پيشنهاد مصر از سوي ايران به عنوان مکان برگزاري مذاکرات 1+5 در مرحله گمانه‌زني قرار دارد اما بنده به عنوان نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي موافق نيستم.

"شلاق" فرجام دشنام‌گوئي و بد‌دهاني
يك وكيل دادگستري گفت: قانون براي مقابله با دشنام و ناسزا با واژگان و الفاظ ركيك و زشت افراد نسبت به يكديگر مجازات شلاق را در نظر گرفته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار