به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، بهرام سيف اظهاركرد: مديريت ساخت و توسعه راهها سه نوع خروجي دارد كه اولين خروجي آن احداث باند دوم در كنار باندهاي موجود ميباشد. با اين اقدام تصادفات رخ به رخ از بين رفته و احتمال تصادفات تا 95 درصد كاهش مييابد.
وي افزود: در خوزستان 3 ارگان شركت ملي نفت، شركت ساخت و توسعه راههاي كشور و ادارهكل راه و شهرسازي خوزستان مسئول ساخت باند دوم ميباشند كه كل جادههاي ساخته شده توسط آنها در سالگذشته حدود 100 كيلومتر بود.
معاون راهسازي ادارهكل راه و شهرسازي خوزستان در ادامه گفت: شركت نفت با بهرهبرداري از پروژه سهراهي سرانجام اميديه 12 كيلومتر از اين 100 كيلومتر را احداث كرده و احداث باند دوم جاده آبادان ـ ماهشهر توسط شركت ساخت و توسعه راههاي كشور بوده است.
سيف تصريحكرد: سالگذشته 14 كيلومتر باند دوم هنديجان ـ ديلم و 15 كيلومتر باند دوم جاده كوپال ـ رامشير احداث شد؛ همچنين 4 كيلومتر از چهار خطه باغملك ـ ايذه و سه كيلومتر از نقطه حادثهخيز سهراهي نفتسفيد در محور اهواز به مسجدسليمان به بهرهبرداري رسيد.
وي بيانكرد: يك كيلومتر ورودي ايذه، چهار كيلومتر جاده مسجدسليمان_ملاثاني و 6 كيلومتر از باند دوم شوشتر ـ ندافيه احداث شده كه كليه اين عمليات توسط ادارهكل راه و شهرسازي خوزستان انجام شده است./ع