رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی به تکلیف خود در زمینه تحقق جهاد سیاسی و اقتصادی عمل خواهد کرد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "سیدحسن شریعتی" گفت: کینه توزی‌ها و سنگ اندازی‌های دشمنان هرگز نتوانسته است مردم بزرگوار ایران اسلامی را از مسیر خود که راه اعتلاء پیشرفت است، دور کند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی انشاء ا... به تکلیف خود در زمینه تحقق جهاد سیاسی و جهاد اقتصادی عمل خواهد کرد.

وی افزود: برای حفظ و اعتلای نظام همه مردم و مسئولان باید روش‌های خود را در مسائل اقتصادی با الگوی اقتصاد مقاومتی تنظیم کند.

حجت‌الاسلام والمسلمين شريعتي با اشاره به فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در سخنان نوروزی در حرم مطهر رضوی، افزود: مسائل سیاسی و مسائل اقتصادی دو اولویت مهم کشور در سال 92 است که باید به صورت ویژه مورد توجه آحاد ملت مخصوصاً مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به آسیب شناسی مسائل فتنه 88 توسط دستگاه‌های مختلف گفت: انتخابات پیش رو از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و این نکته تلاش مضاعفی از سوی مسئولان می‌طلبد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی فرمایشات مقام معظم رهبری را یادآور وظیفه مردم و مسئولان در قبال مسائل سیاسی و اقتصادی کشور دانست و افزود: آنچه مهم است این است که مردم به ویژه مسئولان قضایی باید با تمام توان از ظرفیت‌های قانونی در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری استفاده کرده و وظیفه خود را در زمینه تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به انجام برسانند.

حجت‌الاسلام والمسلمين شريعتي خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی به ویژه دادگستری خراسان رضوی همواره تلاش کرده که خود را با منویات مقام معظم رهبری و مطالبات به حق مردمی تنظیم کرده و انشاء ا... در سال جاری نیز در زمینه شعار سال به تکلیف خود عمل خواهد کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار