رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: کمک به نیازمندان شیوه‌ی معصومین و اهل بیت است.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
، حجت‌الاسلام شریعتی در جشن آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که در زندان مرکزی مشهد برگزار شد با اشاره به اینکه در آموزه‌های دینی و سیره‌ی نبوی کمک به نیازمندان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: زدودن غم و اندوه و گره‌گشایی از کسانی که گرفتار هستند در نزد خداوند از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی ادامه داد: خداوند متعال توفیقاتی عنایت کرده است تا بتوانیم مشکلات زندانیان جرایم غیرعمد و کسانی که عدم تمکن مالی دارند، کمک کنیم.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: این فرهنگ پسندیده باید رواج پیدا کند و متدینین وخیرین به سمت این فرهنگ سوق داده شوند.

وی یادآور شد: به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی، تعداد 28 نفر از زندانیان نیازمند که محکومین جرایم مالی هستند آزاد می‌شوند.

شریعتی با بیان اینکه از این تعداد زندانی 24 نفر آن مشهدی و 4 نفر از دیگر شهرستان‌ها هستند، تصریح کرد: از تعداد 28 نفر، 14 نفر محکومین مالی و 14 نفر محکومین دیه هستند.

وی مبلغ کل بدهی این زندانیان را 6 میلیارد و 489 میلیون 655 هزار و 5 ریال عنوان کرد و افزود: خیرین و خادمین آستان قدس رضوی توانستند مبلغ 657 میلیون 18 هزار 595 ریال را از شاکیان تخفیف بگیرند و نهایتا ستاد مردمی دیه با پرداخت پنج میلیارد 811 هزار 396 میلیون 610 ریال موجبات آزادی زندانیان نیازمند را فراهم کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: زندان ، آزادی ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.