با برنامه ریزی های صورت گرفته و در صورت تامین بودجه های پیش‌بینی شده در خصوص پروژه های مرتبط با این حوزه تنور تکالیف برنامه در بخش فناوری اطلاعات همچنان داغ باقی خواهد ماند.

علی اصغر انصاری معاون توسعه و مدیریت شبکه در این خصوص به خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: با برنامه‌ریزیهای صورت گرفته تکالیف برنامه پنجم در بخش فناوری اطلاعات به صورت مجدانه پیگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: پایش، راهبری و نظارت بر دستور‌آلعمل های تدوین شده در خصوص اجرایی شدن آیین‌نامه های مرتبط با برنامه پنجم از جمله اقدام های برنامه‌ریزی شده است.

انصاری تصریح کرد: سال گذشته دستورالعمل ماده 13 آیین نامه بند (الف) ماده 46 برنامه پنجم تصویب و ابلاغ شد که براساس آن می بایست همبندی‌ شبکه های اختصاصی ارتباطی تمامی دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی سازمان فناوری اطلاعات عملیاتی شود که پیگیری‌های مرتبط با این موضوع از سال گذشته آغاز شده و در سال جاری به طور کامل عملیاتی خواهد شد.
معاون توسعه و مدیریت شبکه با اشاره به دیگر دستورالعمل های مرتبط با برنامه پنجم اظهار داشت: دستورالعمل ماده چهار و پنج آیین نامه بند (ب) ماده 46 نیز تدوین شده و جهت طی مراحل بعدی به کار گروه فاوای‌ دولت ارسال شده است.
وی تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های در دست اجرا در سال جاری نهایی شدن تدوین و تصویب دستورالعمل ماده 10 آیین‌نامه بند (د) ماده 46 برنامه پنجم است./ل

برچسب ها: انصاری ، برنامه ، پنجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار