نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، درباره ابلاغ افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان دولت از ابتدای سال جاری، گفت: با توجه به تصویب بودجه سه‌دوازدهمی در سال جاري، براساس مصوب سه‌ماهه نخست سال گذشته، افزایش حقوق کارمندان در ماه‌هاي ابتدایی سال غير قانوني است.

"محمدرضا پورابراهیمی داورانی" نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان از ابتدای سال 92، گفت: اینکه حقوق مربوط به پرسنل در هر سال براساس نرخ تورم تعیین شود، اقدامی منطبق با قوانین و مقررات است اما با توجه به تأخیر دولت در ارائه لایحه بودجه 1392 کل‌کشور و تصویب بودجه سه‌دوازدهمی در سال 92 براساس مصوب سه ماهه نخست سال گذشته، افزایش حقوق کارمندان در سه ماهه نخست سال جاري امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی در ادامه با تأکید براینکه پرداخت این مابه‌التفاوت‌ها باید در لایحه بودجه 1392 کل کشور دیده شده باشد، افزود: درصورتی که امکان افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان در کلیات بودجه لحاظ شده باشد، این اقدام در ماه‌های بعدی بلامانع است، ولی تفاوت در پرداخت‌ها از ابتدای امسال تا پایان سه ماهه نخست سال جاری و قبل از اینکه بودجه کل کشور نهایی و مصوب شود به نظر می‌آید امکان پذیر نخواهد بود.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: امکان تغییر احکام برای افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان وجود دارد و اين درصورتی است که درآمدهای بودجه‌ای پاسخگوی آن باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: حقوق ، کارمندان ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۲
-
آشنا
۱۴:۲۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
آقا :تورم جکار به حقوق داره اون راه خودش می ره اینم راه خودش ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
بعضي ازشما نماينده ها سواد خواندن ونوشتن را نداريد آنوقت حقوق ميليوني ميگيريد حال كه دو ريال حقوق كارمند بيچاره كه به شما راي داده تا مدافعه حق او باشيد قانون شناس شدي پسر جون برو دنبال بازي سياسي خودت يه وقت از گود خارجت نكنن .سياهي لشكر
Iran (Islamic Republic of)
احمدزاذه كرماني
۱۴:۰۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
اگر حقوق بدبختها راندهي گورت را كنده اي با دست خويش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
نماینده محترم شما بفرمایید کدام سال حقوق کارکنان به اندازه تورم افزایش یافته؟
هر سال برخلاف قانون و کمتر از تورم حقوق ها افزایش داشته است و هر سال قدرت خرید کارکنان کمتر از سال قبل شده و این خلاف قانون است
Iran (Islamic Republic of)
آگاه
۱۰:۴۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
عزیز برادر! مگر تورم با اجازه مجلس نشینان زیادشده است که حمایت از حقوق بگیران باید با نظر شما باشد در قانون اجازه داد ه شده است مطابق افزایش تورم حقوقها افزایش یابد نگرانی شما شاید به مسائل سیاسی معطوف باشد.
آخرین اخبار