در حالي دانشگاه "تل آويو" در گزارش جديدي اذعان كرده است که در طول سال 2012 ميلادي ميزان "صهيونيست ستيزي" و نفرت از رژيم صهيونيستي در سطح جهاني به ميزان 30 درصد افزايش يافته که بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي هم ديشب اذعان کرد که نفرت از صهيونيستها از بين نرفته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشا تودي، نتانياهو در مراسم به اصطلاح بزرگداشت واقعه جعلي هولوکاست در بيت المقدس گفت: تنفر از يهوديان(صهيونيستها) که با تاريخ ملت ما همراه شده از بين نرفته و اين تنفر جاي خود را به تنفر از کشور يهود(اسرائيل) داده است. 

در عين حال بخش ارزيابي موسوم به "بررسي معاصر صهيونيست هاي اروپايي" در گزارشي كه به تازگي منتشر ساخته اذعان نموده كه در ميان كشورهاي اروپايي "يونان" و "اوكراين" از جمله كشورهايي بوده اند كه بيش ترين ميزان صهيونيست ستيزي در آنها مشاهده شده است و صهيونيست هاي مقيم آن كشورها نسبت به اين مسئله ابراز هراس نموده اند.

همچنين در ادامه اين گزارش اذعان شده كه تجاوز وحشيانه نظاميان صهيونيست مردم ساكن نوار غزه در سال گذشته ميلادي يكي از عوامل مهم در رشد صهيونيست ستيزي در سطح بين المللي بوده است. 


برچسب ها: نفرت ، اسرائیل ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار