در کنار برگزاری هشتمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران 2013 شاهد برگزاری پنجمین سمپوزیم علمی بین المللی روباتیک و هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین خواهیم بود.

دکتر هادی سرگلزایی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد قزوین همچنین دبیر اجرایی پنجمین سمپزیم علمی بین المللی روباتیک و هوش مصنوعی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:174مقاله برای شرکت در این سمپزیم به دفتر برگزاری از 4کشور جهان ارسال شد که از بین این تعداد حدود 46مقاله برای ارائه در این سمپزیم انتخاب شد که در 9 بخش و در 3 سالن دانشگاه آزاد واحد قزوین از 9صبح تا 17:30 روز 19 فروردین به صورت سخنرانی ارائه می شود.

وی  در ادامه تصریح کرد : هدف از برگزاری این سمپزیم تولید علم در کنار برگزاری مسابقات بین المللی روبوکاپ است که با موضوعات عمده هوش مصنوعی ،روباتیک و سیستم های  کنترل مرتبط با روباتیک این بخش با تولیدات علمی محققین برگزار می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین افزود: در این سمپزیم برای نخستین بار مقالات پس از ارائه مقالات انگلیسی در سایت Ieeeایندکس و مقالات فارسی در سایت ایران داک ایندکس می شوند همچنین استفاده از ارائه مقالات این سمپزیم برای عموم دانشجویان آزاد است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در پنجمین سمپزیم بین المللی روباتیک و هوش مصنوعی شاهد رشد قابل توجه تعداد مقالات ارسالی به دفتر اجرایی بودیم همچنین تلاش کردیم تا موضاعات با تنوع بیشتری ارائه شوند .

برچسب ها: روباتیک ، سمپزیم ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.