با هدف زیباسازی معابر شهری و ایجاد جلوه های بصری شبانه بیش از یک هزار و 600 منبع نوری بر روی پل های سواره رو بتنی در شمال تهران نصب شد.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به منظور ایجاد جلوه های بصری شبانه و زیباسازی المان های شهری درهنگام شب ، بیش از 18 پل سواره رو بتنی نورپردازی و زیباسازی شد .
 
مهندس نوربخش با بیان اینکه این طرح ها در راستای سیاست های ابلاغی درخصوص زیباسازی و گسترش مناظردیدنی در شهرتهران به اجرا درآمده است. تصریح کرد: طرح نورپردازی در شب های شمال تهران، با استفاده از سیستم روشنایی کم مصرف نظیر پروژکتورهای LED و استفاده از انرژی خورشیدی صورت گرفته است.
 
وی افزود: رنگ آمیزی پل های سواره رو نیز از دیگر اقداماتی بوده که به مساحت 65 هزار متر مربع اجرا شد و نقاشی های دیواری نیز به مساحت بیش از یک هزار و 200 متر مربع بر دیواره خیابان ها و مراکز ورزشی و... به تصویر کشیده  شد.
 
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه پاکسازی 254 هزار و 600 متر مربع از جداره های شهری ، رنگ آمیزی 667 هزار متر طول جدول و گاردریل، 251 هزار متر از سرپناه و ایستگاه های اتوبوس ، 575 هزار متر از نرده های ترافیکی و شستشوی و پاکسازی و رنگ آمیزی 40 پل عابر پیاده را از دیگر اقدامات دانست ./ل
برچسب ها: جلوه ها ، بصری ، شبانه ، معابر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.