همزمان با دهه دوم فاطمیه و ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) ویژه برنامه های مذهبی در سطح محلات منطقه 21 برگزار می شود.

 خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  دکتر پیمان پور نصر قائم مقام شهردار این منطقه گفت : با فرا رسیدن دهه دوم فاطمیه و در راستای ترویج سیره عملی زندگانی بانوی اخلاق و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برنامه هایی با تکیه بر ارزش های دینی و مذهبی در سطح محلات این منطقه برگزار خواهد شد .
 
وی افزود:به منظور پاسداشت این ایام و احترام به شعائر مذهبی و سوگ و ماتم شهروندان، شهرداری منطقه21 با استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی در زمینه های عفاف و حجاب و سیاه پوش کردن معابر اقداماتی را در این جهت انجام داده است .
 
قائم مقام منطقه 21 با بیان اینکه در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) عزاداران و سوگواران فاطمی رأس ساعت 9 صبح در میدان اصلی تهرانسر ( کمال الملک ) در قالب دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی حضور خواهند داشت بیان کرد : این مراسم با مشارکت و همکاری ستاد فاطمیه و هیئت های مذهبی برگزار می شود و در راستای خدمات رسانی به عزاداران فاطمی ایستگاه های فرهنگی و پذیرایی از شهروندان ، در این روز در سطح منطقه برپا خواهد شد .
 
پورنصر در پایان تصریح کرد : همچنین مراسم سخنرانی در مساجد منتخب سطح منطقه با محوریت احیا و ترویج فرهنگ فاطمی در این ایام برگزار می شود . /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار