دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خراسان رضوی گفت: لیست نامزدهای جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری برای شرکت در انتخابات شورای شهر در مشهد تاكنون به 160 نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جواد آرین منش شنبه شب در جلسه نمایندگان احزاب تشکل های عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری که در محل دفتر این جبهه در مشهد برگزار شد اظهار کرد: روند شکل گیری لیست نامزدهای شرکت در انتخابات شورای شهر مشهد در جبهه پیروان خط امام و رهبری با تجمیع نامزد های 18 تشکیلات شکل گرفته است.

دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خراسان رضوی افزود: این 18 تشکلات بیش از یکسال است که کار مداوم هفتگی را در جلسات شورای مرکزی پیگیری می کنند تا جبهه پیروان بتواند یک لیست نهایی را ارائه کند.

آرين منش بیان کرد: نامزدهاي معرفی شده براساس صلاحیت فردی، کارآمدی، تجربه، تخصص، مقبولیت و میزان تحصیلات انتخاب می شوند.

وی افزود: قرار بر این است که از هر تشکلی یک لیست شامل یک تا 25 نفره ارائه شود و این اسامی با ذکر مشخصات و سوابق این افراد به جبهه ارائه و مدون شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خراسان رضوی اظهار کرد: یک تعداد از تشکیلات اسامی را ديرتر دادند و نشد که این مجموعه کامل شود و تقریبا 90 درصد این کار انجام شده است.

آرين منش افزود: لیست نامزدهای جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری برای شرکت در انتخابات شورای شهر در مشهد به 160 نفر رسیده است.

وي گفت: ما براساس اين ليست، ليست بعدي را كاملتر به جبهه معرفی می کنیم و در این فاصله انتظار داریم که افرادی که ثبت نام می کنند لیست نهای را که با رایزنی با دیگر اصولگرایان آماده می شود را نهایی کنند./ك

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.