مناطق مختلف حماه و ريف ادلب صحنه درگيري ارتش سوريه با تروريست هاي مسلح بود که طي آن خسارات و تلفات سنگيني به تروريست ها وارد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛‌ نيروهاي ارتش سوريه يک دستگاه خودروي تروريست ها را که مجهز به تيربار سنگين بود در ريف حماه منهدم کردند و تعدادي از تروريست ها را به هلاکت رساندند. نيروهاي ارتش سوريه همچنين تجمع تروريست ها را در مناطق الحويز و الحويجه در ريف شمالي حماه هدف حمله قرار دادند و شماري از آنها را به هلاکت رساندند و شماري را نيز زخمي کردند. 

نيروهاي ارتش سوريه در ريف ادلب نيز به تعقيب تروريست ها در منطقه سراقب و بنش ادامه دادند و تعدادي از تروريست ها را به هلاکت رساندند و شماري را زخمي کردند و تجهيزات آنها از جمله چند دستگاه موشک انداز و خودروهاي مجهز به تيربارهاي سنگين را منهدم کردند. 

يکي از مواضع تروريست ها نيز در منطقه کفر روما و تل ملس هدف حمله قرارگرفت که بر اثر آن سه موشک انداز و سه خودروي مجهز به تيربارهاي سنگين منهدم شد و شماري از تروريست ها نيز کشته و زخمي شدند. 

نيروهاي ارتش سوريه يک انبار مهمات تروريست ها و مقر فرماندهي آنها را در جبل الاربعين در ريف ادلب منهدم کردند که بر اثر آن انبار به کلي منهدم شد و شماري از تروريست ها به هلاکت رسيدند و شماري نيز زخمي شدند. 

                                                    آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: تلفات ، حماه ، ادلب ، سنگین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار