شهرهاي مختلف سوريه از جمله حلب، درعا و ريف لاذقيه صحنه درگيريهاي شديد بين تروريست ها و نيروهاي ارتش سوريه بود که طي آن خسارات سنگيني به تروريست ها وارد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ نيروهاي ارتش سوريه مواضع و مخفيگاه هاي تروريستها را در مناطق مختلف حلب و ريف آن هدف حمله قرار دادند و در روستاها و مناطق عندان، بيانون، البريج و ديگر مناطق تعداد زيادي از تروريست ها را به هلاکت رساندند که در ميان آنها شماري از اتباع ديگر کشورها ديده مي شود. 

نيروهاي سوريه همچنين با اجراي عمليات در نزديک پل حج و المرجه در نزديک ميدان هاي الحلوانيه و اغيور در مناطق الشقيف و ليرمون و بستان الپاشا خساران سنگيني به تروريست ها وارد کردند. 

مواضع تروريستها در درعا نيز هدف حمله نيروهاي ارتش سوريه قرار گرفت و مواضع آنها در محله الکرک در درعا البلد منهدم شد و طي آن تعدادي از تروريست هاي جبهه النصره به هلاکت رسيدند که شماري از آنها از جمله مصطفي المسالمه و مشعل المسالمه شناسايي شده اند. تعدادي از تروريستها نيز در مناطق ديگر ريف درعا به هلاکت رسيدند و شماري از آنها شناسايي شده اند. 

مواضع تروريست هاي جبهه النصره نيز در ريف لاذقيه هدف حمله قرار گرفت و تعداد زيادي از آنها در محله هاي عين العشره و التفاحيه و السکريه به هلاکت رسيدند. علاء سيد علي تروريست مصري و عضو گروه موسوم به غريبان شام و يک تروريست تونسي معروف به ابواحمد و يک تروريست ليبيايي معروف به عبدالرحمان السلالي و دو تروريست ديگر از جمله کساني هستند که در اين مناطق به هلاکت رسيده اند. 

مواضع تروريست ها در الرضبه و کاروره و عين حورما در ريف لاذقيه نيز هدف قرار گرفت و طي آن تعدادي از آنها کشته و زخمي شدند. تعدادي از تروريست هاي کشته شده در اين درگيري ها شناسايي شده اند که ابوسياف الحموي و محمد الحموي از جمله آنها به شمار مي روند. نيروهاي ارتش سوريه همچنين با گروه هاي تروريستي در روستاي الزويک و بيت عوان درگير شدند که تعدادي از تروريست ها به هلاکت رسيدند و يک دستگاه خودروي مجهز به تيربار نيز منهدم شد. 

                                           آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: درگیری ، سوریه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار