مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:برخورد جدي دستگاه قضا با فساد اقتصادي براي تحقق شعار امسال ، پايان هفته زمان برگزاري جلسه چهارم دادگاه "كهريزك" مشخص مي‌شود ، كميسيون انرژي ميزبان وزراي نيرو و نفت خواهد بود و..... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

برخورد جدي دستگاه قضا با فساد اقتصادي براي تحقق شعار امسال

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/1/17/971779_875.jpg

 رئيس ديوان عدالت اداري با بيان اينکه مديران اقتصادي بايد برنامه‌ريزي‌هاي کلان و حساب‌شده‌اي را در مديريت اقتصادي تنظيم کنند، گفت: متاسفانه عدم ثبات اقتصادي، ضربه‌‌هاي محکمي را به کشور وارد مي‌کند و اين مهم در صورتي محقق خواهد شد که زمينه‌هاي فساد از لحاظ قانوني و مديريتي از بين برود.

كانديداي جبهه پايداري مشخص شد/ قطعي شدن برنامه 7 محوري دولت آينده

 عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي از مشخص شدن كانديداي اصلح در اين جبهه خبر داد.

پايان هفته زمان برگزاري جلسه چهارم دادگاه "كهريزك" مشخص مي‌شود
 سرپرست دادگاه كيفري استان تهران گفت: زمان جلسه چهارم دادگاه "كهريزك" مشخص نشده است، در هفته جاري زمان برگزاري اين دادگاه مشخص مي‌شود.

كميسيون انرژي ميزبان وزراي نيرو و نفت خواهد بود
اعضاي كميسيون انرژي مجلس، در هفته جاري ميزبان مجيد نامجو و رستم قاسمي، وزراي نيرو و نفت جهت پاسخگويي به سوال جمعي از نمايندگان خواهند بود.

بررسي تقاضاي تحقيق و تفحص از سازمان تأمين اجتماعي
 در كميسيون اجتماعي اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس، در جلسات اين هفته خود بررسي تقاضاي تحقيق و تفحص جمعي از نمايندگان از سازمان تأمين اجتماعي را در دستور كار خود دارند.

قابلیت اجرای قانون جدید مجازات اسلامی در سال 92
معاون وزير دادگستري گفت: با تاييد شوراي نگهبان، لايحه قانون جديد مجازات اسلامي به زودي توسط رئيس‌جمهور ابلاغ شده و پس از انتشار در روزنامه رسمي پس از 15 روز لازم‌الاجراست.

كاركنان سازمان بازرسي به‌جاي كمك به من در انتخابات، وظايف خود را قوي‌تر از قبل انجام دهند
رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: اگر همكاران مي‌خواهند كمكي به من بكنند توصيه‌ام اين است كه كار سازمان را محكم و قوي‌تر از قبل انجام دهند و اين بهترين كمك به من است.

تشکیل ائتلاف اکثریت اصولگرایان تاثیری بر فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پیروان ندارد/ایده "ائتلاف 5نفره" ابتکار کاندیداها بود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/1/17/971888_266.jpg

 سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با بیان اینکه تشکیل ائتلاف اکثریت اصولگرایان تاثیری بر فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پیروان ندارد، گفت: این ائتلاف ابتکاری از سوی کاندیداها بود و در این مورد در جلسات رسمی ما بحث و بررسی صورت نگرفته است.

تحریم‌ها فرصت مناسبی را برای توجه جدی به علم و فناوری ایجاد کرد

 معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تحریم‌ها فرصت خیلی خوبی ایجاد کرد تا به جریان علم و فناوری و پاسخ و تامین نیازهای داخل توجه جدی تری شود.

اولین دادگاه مطبوعات سال 92 با بررسی پرونده نشریه "خورشید" و "جامعه پرستاری"
سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: پرونده‌ نشریه‌های "خورشید" و "جامعه پرستاری" با حضور هیات منصفه مطبوعات در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران، فردا به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی محاکمه می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار