معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: 90 درصد میوه های ذخیره شده برای طرح تنظیم بازار شب عید، قبل از شروع تعطیلات نوروز توزیع شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه علی اسماعیلی با اشاره به توزیع 1200 تن پرتقال و 715 تن سیب برای شب عید مردم، اظهار داشت: این میوه ها با نرخ مصوب دولتی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عرضه میوه شب عید فقط به منظور تنظیم بازار و قیمت ها صورت گرفت، گفت: عرضه میوه دولتی تا هشتم فروردین ماه ادامه داشت.

اسماعیلی گفت: تا قبل از شروع تعطیلات، توزیع  میوه شب عید در حدود 200 مرکز در سطح استان انجام می شد، اما بعد از تعطیلات این تعداد به چند مرکز مشخص محدود شد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در خصوص توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد هم خاطرنشان کرد: کمبودی از نظر عرضه این محصولات نداشتیم و توزیع گوشت و مرغ همچنان نیز ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه عرضه گوشت و مرغ با نرخ مصوب دولتی باعث کاهش قیمت این محصولات دامی شد، افزود: در حال حاضر قیمت مرغ گرم آماده طبخ به کمتر از پنج هزار تومان رسیده است.

اسماعیلی تصریح کرد: در این مدت حدود هزار و 500 تن مرغ منجمد و 280 تن گوشت قرمز به منظور تنظیم بازار توزیع شد.

این مقام مسئول قیمت هر کیلو گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب دولتی را 16 هزار و 300 و مرغ منجمد را نیز چهار هزار و 600 تومان اعلام کرد./ع


برچسب ها: توزیع ، میوه ، ذخیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.