جلال رافخایی با گلی که برای تیم ملوان بندر انزلی در بازی با آلومینیوم هرمزگان به ثمر رساند گل های زده اش را به عدد 19 رساند تا یک گام به آقای گلی لیگ دوازدهم نزدیک تر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جلال رافخایی مهاجم ملوان بندرانزلی با گلش نتوانست مانع شکست تیمش مقابل آلومینیوم هرمزگان شود اما گل های زده اش را به عدد 19 رساند و در جدول گلزنان قرار گرفت.

سید مهدی سید صالحی با 14 گل زده نزدیک ترین تعقیب کننده سید جلال رافخایی است و باید دید در این سه هفته باقی مانده لیگ برتر سید صالحی می تواند از رافخایی پیشی گیرد یا خیر!

گفتنی است،‌ لوسیانو پریرا،‌ سعید دقیقی و جواهیر سوکای با 11 گل زده در جدول گلزنان رتبه سوم را در اختیار دارند. به نظر می رسد این بازیکنان توان رقابت با جلال رافخایی و سید صالحی را برای تصاحب آقای گلی لیگ دوازدهم را نخواهند داشت.

شایان ذکر است،‌ رافخایی در این سه هفته باقی مانده به لیگ دوازدهم فرصت دارد تا تعداد گل های زده اش را افزایش دهد تا رکوردی جالب توجه را در رقابت های لیگ برتر به نامش به ثبت برساند.

نکته جالب توجه جدول گلزنان لیگ برتر این است که هیچ کدام از بازیکنان استقلال و پرسپولیس گزینه آقای گلی لیگ دوازدهم نیستند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار