با افزایش بیمارستان ها نیاز به خون و فرآورده های خونی، می توانیم 2 روز از روزهای تقویم سال 92 را به اهدای خون به بیماران نیازمند اختصاص دهیم.

دکتر اسلامی، رئیس انتقال خون تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  تامین خون مورد نیاز بیماران خصوصاً در برخی فصول سال همواره به عنوان یک دغدغه همیشگی مطرح است.

وی افزود: نیاز به خون و فرآورده های خوبی همیشگی است و برای تامین هر روزه خون اهدا کنندگان باید مستمر مراجعه کنند و امیدواریم که در سال جدید مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

اسلامی با اشاره به حضور همیشگی مردم برای اهدای خون تصریح کرد: مردم شریف و نوع دوست کشور همواره ما را در تامین خون در شرایط مختلف یاری داده اند و از آن جا که با افزایش بیمارستان ها مراکز درمانی و گسترش عمل های جراحی نیاز به خون و فرآورده های خونی نیز افزایش پیدا می کند لذا به اهدا کننده بیشتری نیاز خواهد بود بنابراین بهتر است مردم ایثارگر کشورمان اهدای خون را که همواره به عنوان یک عمل ایثارگرانه شناخته شده است را در تقویم سال 92 خود ثبت کنند و این امر خداپسندانه را به کارهایی که قرار است در طول این یک سال انجام دهند اضافه کنند.

وی تاکید کرد: مردان 4 بار در سال و زنان 3 بار در سال می توانند به اهدای خون خود به بیماران نیازمند در مراکز درمانی اقدام کنند./ح
برچسب ها: اهداخون ، پلاسما ، تقویم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار