منتقد سينما گفت: امیدوارم فیلم "حوض نقاشی" متولیان سربه هوای سینما را به ساخت فیلم های خوب در این عرصه ترغیب کند.

جبار آذین منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی "حوض نقاشی" به عنوان یک ملودرام اجتماعی و خانوادگی روایتگر یک داستان لطیف و انسانی در اندام زمخت مشکلات اجتماعی است. 
وی افزود: گزینش موضوعی کمتر کار شده اما قابل توجه، نگاه آسیب شناسانه به شخصیت و زندگی انسان های استثنائی و ارائه تصاویری متنی و تأثیر گذار از این انسان ها از ویژگی های موضوعی و محتوایی اثر خوب مازیار میری است. 
آذین گفت: این فیلمساز باذوق که پیش تر با کارهای قبلی خود قابلیت های سینمایی اش را به سینما دوستان نشان داده بود، با فیلم خوش ساخت و با محتوای حوض نقاشی و استفاده از موضوعی اخلاقی در قالب درام از زاویه ی اخلاق مدارانه اثری خوب به کارنامه سینمایی خود اضافه کرده است. 
این منتقد بیان کرد: این فیلم مازیار مری را مسلط تر از آثار قبلی اش به ابزار سینما و پخته تر شدن نگاهش به مقوله های انسانی و معنوی نشان می دهند. 
وی تصریح کرد: بازی های قابل تحسین شهاب حسینی و نگار جواهریان گامی رو به جلو برای آنها بوده و در کنار فیلم برداری مناسب و فضاسازی های منطبق با فراز و فرود قصه و هم چنین فیلم نامه به نسبت خوب کار شده دیگر امتیاز خوب حوض نقاشی است. 
آذین افزود: تولید و اکران حوض نقاشی همان گونه که تماشاگران را راضی و مشتاق تماشای فیلم های خوب تر در عرصه ی نقاشی سینمایی می کند، امیدوارم متولیان سر به هوای سینما را هم به ترسیم تابلوهای خواب در این حوضه ترغیب کند. 
آذین ادامه داد: البته بعضی از دوستان منتقد موضوع اصلی این فیلم یعنی داشتن فرزند سالم برای یک زوج معلول را به چالش می کشند در حالی که تحقیقات گروه های پزشکی صحت این مسأله را به اثبات رسانده است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار