سينماهاي آفريقا، قدس، سيمرغ و پرديس هويزه خود را براي اکران نوروزي آماده کرده اند؛ قالب فيلم‌هاي در نظر گرفته شده براي ايام عيد، از آثار اکران شده در جشنواره فيلم فجر هستند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد فيلم‌هاي سينمايي "حوض نقاشي"، "قاعده تصادف"، "رژيم طلايي"، "تهران 1500" و "رسوايي" ميهمان نوروزي سينماهاي مشهد هستند.

قرار است در سينما آفريقا فيلم‌هاي سينمايي "رسوايي" و "تهران 1500" اکران شود؛ اين دو فيلم به صورت موازي در نوبت‌هاي صبح و بعدازظهر به روي پروند خواهند رفت.

فيلم سينمايي "رسوايي" به کارگرداني مسعود ده‌نمکي توليد شده و اکبر عبدي و الناز شاکردوست از بازيگران آن هستند.

تهران 1500 عنوان انيميشني به کارگرداني بهرام عظيمي است که داستاني تخيلي در مورد آينده تهران است؛ از گويندگان اين انيميشن مي‌توان به مهران مديري و هديه تهراني اشاره کرد.

سينما قدس مشهد نيز فيلم‌هاي سينمايي "قاعده تصادف" و "رژيم طلايي" را براي اكران نوروزي در نظر گرفته است.

فيلم سينمايي "قاعده تصادف" عنوان دومين اثر بهنام بهزادي است که اشکان خطيبي، مهرداد صديقيان، بهاران بني‌احمدي و محمدرضا غفاري از نقش‌آفرينان آن هستند.

فيلم جديد رضا سبحاني با مضومني طنز، با عنوان "رژيم طلايي" و بازي مهدي هاشمي، مريلا زارعي و امين حيايي ديگر اثر در نظر گرفته شده براي اين سينما است.

فيلم‌هاي سينماي "رسوايي"، "رژيم طلايي"، "حوض نقاشي"، "تهران 1500" و "قاعده تصادف" در گروه سينمايي سيمرغ اكران خواهد شد.

حوض نقاشی از آثار تحسين شده اين دوره از جشنواره فيلم فجر است که مازيار ميري کارگرداني آن را بر عهده داشته و شهاب حسيني، نگار جواهريان و فرشته صدرعرفايي از بازيگران آن هستند.

اين فيلم ماجراي زن و شوهري را بيان مي‌کند که زندگي متفاوتي با ساير انسان‌ها دارند؛ اين فيلم در سي‌ويکمين جشنواره فيلم فجر امسال مورد استقبال منتقدين و تماشاگران قرار گرفت.

در اين ميان پرديس هويزه نيز فيلم‌هاي سينمايي "رسوايي"، "حوض نقاشي"، "رژيم طلايي"، "تهران 1500" و "قاعده تصادف" را در برنامه اكران خود قرار داده است.

گفتني است، اين سينما در ايام تعطيلات نوروز بليط نيمه بها نخواهد داشت.


برچسب ها: اکران ، نوروزی ، آماده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.