"مهران مدیری" و "رضا عطاران" با توجه به انجام کارهای متفاوت در این عرصه به نوبه خود یک رنسانس را ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران شب گذشته در برنامه "سین مثل سریال" مجید صالحی بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما گفت: من از این مجموعه خیلی مسائل را یاد گرفتم و به عنوان تلنگر بسیاری از حقایق را درک کردم. "مهران مدیری" و "رضا عطاران" با توجه به انجام کارهای متفاوت در این عرصه به نوبه خود یک رنسانس را ایجاد کردند و من به خاطر حضور نداشتن این دو فر در جشنواره اخیر گله داشتم.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد در این عرصه با توجه به مسئولیت پذیری به فهم کمال مخاطب احترام می گذارند اما به خصوص در چهار سال گذشته با توجه به تورم برآوردها برای ساختن فیلم و سریال تغییری نکرده است و همین موضوع کم کم کیفیت را پایین می آورد.

این بازیگر در خصوص سریال سه در چهار و موج و صخره عنوان کرد: برخلاف سریال سه در چهار من در مجموعه موج و صخره به دلیل کارگردانی همزمان با بازی ضعیف هایی را داشت.

صالحی افزود: تلویزیون در حال حاضر با این همه استعداد و نیروی جوان خیلی از بیننده هایش را از دست داده است در صورتی که پایتخت نشان داد که مردم سریال خوب را می بینند و حمایت مدیران در این زمینه یکی از شرط های اصلی محسوب می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار