کارگردان "اخراجی‌ها"، "معراجی‌ها" را می‌سازد

کارگردان سه گانه‌ی "اخراجی‌ها" سریال "معراجی ها" را به احتمال زیاد خواهد ساخت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه "سین مثل سریال"‌، "مسعود ده نمکی" کارگردان سینما و تلویزیون گفت: تاکنون به دلیل ارائه نشدن پیشنهاد برای ساخت سریال جدید به دنبال آن نرفته‌انم البته در مورد جنگ و شهدای گمنام سریالی با نام "معراجی ها" را نه به شکل قطعی با پیشنهاد معاون سیما خواهم ساخت که به مسائل جنگ و حاشیه های بعد از آن بر می گردد.
وی ادامه داد: ساخت سریالی در تلویزیون به نام "دار‌و‌ندار" آن هم با موضوع فقر و غنا خود غنیمت است و البته به عنوان یک اصل وجود جنگ بین فقر و غنا و عدالت در آثارم برای من اهمیت دارد هنر به مفهوم واقعی خود دفاع از مظلوم در برابر ظالم است و در آثار من همه مسائل در خدمت مفهوم قرار می گیرد.
این کارگردان عنوان کرد: بیان مفاهیم و پرداختن به آن از ساخت اثر طنز برای من اصلی تر است و در آثار من مفهوم تحول سیر انسان‌سازی وجود دارد در "دار‌و‌ندار" هم در کنار طنز به دو مفهوم اصلی جنگ بین فقر و غنا و دعا پرداخته و مباحث فاصله طبقات اجتماعی، عدالت اجتماعی و استفاده برابر از فرصت ها برای همه مطرح شد.
"ده نمکی" اظهار داشت: من برای زدن حرف خود و بیان انتقادها منتظر فرش قرمز نمی‌مانم و رسانه به عنوان تریبون مردم باید به مسئولان و دیگر افراد انتقاد کند و به دلیل سخت تر بودن کار ساخت سریال تا یک فیلم سینمایی کارگردان ها باید بعد از پخته شدن در سینما حال باید در سریال‌سازی امتحان پس دهند.
وی افزود: من کارم سریال‌سازی نیست و در سریال وجود کاراکتر‌های متعدد به پیشبرد قصد کمک می کند و به طور کلی من به قصد محور بودن تا بازیگر محوری بیشتر اهمیت می‌دهم البته افزایش تعداد کاراکترها شخصیت‌پردازی را بسیار سخت‌تر می‌کند.
"ده نمکی" بیان کرد: شکستن کلیشه‌ها جذاب است و مخاطب به عنوان منتقد حق انتخاب دارد نگاه منتقدان به کار سخت‌گیرانه محسوب می‌ضشود و چون من خود زمانی نقد تند می‌نوشتم حال با روی آوردن به ساخت آثار شرایط سخت کار را درک می کنم./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iraq
فريبا متى خان
۰۲:۰۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۳
واقعا عالى بود سريال پايتخت ٣ هر چى بگم كم گفتم مخصوصا بازى اقاى محسن تنابنده اين سريال را جذاب و ديدنى كرد،اقاى محسن تنابنده خيلى واقعى بازى كرده شيرين ترين و دوست داشتنى ترين بازيگر ايرانى كه تا به حال ديدم محسن تنابنده است كه بايد مدال طلا به ايشان داد
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه کریمخانی
۲۳:۰۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
یکی ایشون یکی آقای سیروس مقدم ازبهترین کارگردان های ایرانن.
انشاالله همیشه موفق باشن....
آخرین اخبار