رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز پنجشنبه در دیدار با وزیر امور خارجه نروژ اعلام کرد سیاست و رویکرد های رژیم صهیونیستی پیامدهای ناگواری به دنبال خواهد داشت .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ، دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد محمود عباس در دیدار با اسپین بارت ایده در رام الله گفت :« سیاستی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در پیش گرفته است تهدیدی جدی برای تلاشهای فعلی به منظور از سرگیری روند مذاکرات صلح است و این سیاست ها عواقب ناگواری را در پی خواهد داشت ».

عباس در این دیدار تاکید کرد مسئله اسرای فلسطینی و ادامه تلاشها برای آزادی آنان در صدر برنامه های تشکیلات خودگردان قرار دارد .

عباس از رژیم صهیونیستی خواست به مفاد توافقنامه های پیشین درباره آزادی شمار زیادی از اسرای فلسطینی به ویژه کسانی که پیش از امضای پیمان اسلو بازداشت شدند و نیز ازادی اسرای بیمار، زنان و کودکان فلسطینی پایبند باشد.

بر اساس بیانیه تشکیلات خودگردان محمود عباس تشدید حملات و جنایت های ارتش اسرائیل در اراضی فلسطین در روزهای گذشته که به شهادت دست کم سه غیر نظامی فلسطینی منجر شد ، به اطلاع وزیر خارجه نروژ رساند.

این در حالی است که هزاران فلسطینی امروز در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری رود اردن در مراسم تشییع پیکر ابو حمدیه اسیر فلسطینی که سه شنبه گذشته در یکی از زندان های اسرائیل درگذشت ، شرکت کردند . دو جوان فلسطینی نیز دیشب به ضرب گلوله نظامیان
اسرائیلی در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسیدند.
برچسب ها: عباس ، سیاست ، نتانیاهو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار