مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: جدال سپاهان، تراکتورسازي و استقلال براي فتح عربستان، وینگادا پرونده شکایتش را به کمیته انضباطی فیفا ارجاع نمی‌دهد، مونیخی ها به زمین سخت رسیدند/بارسلونا در فرانسه پیروزی می خواهد و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


جدال سپاهان، تراکتورسازي و استقلال براي فتح عربستان


در آخرین بازی از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان کشورمان امشب و فردا شب در اصفهان ریاض و جده به مصاف حریفان عربستانی خود می روند.

وینگادا پرونده شکایتش را به کمیته انضباطی فیفا ارجاع نمی‌دهد
نلو وینگادا در دیدار با نماینده باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ پرونده شکایتش از باشگاه پرسپولیس را به کمیته انضباطی فیفا ارجاع نمی‌دهد.

مونیخی ها به زمین سخت رسیدند/بارسلونا در فرانسه پیروزی می خواهد
رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به اوج خود رسید و با برگزاري دور رفت مرحله يک چهارم نهائي وارد مرحله حساسي خواهد شد.

شکست کبدی کاران هندی برای نخستین بار پس از 16 سال
ایران در سومین دوره کبدی ساحلی قهرمانی آسیا توانست با شکست هند و پاکستان به طلا دست یابد.

آیا جرمی لین ستاره ای یک شبه بود؟

تب جرمی لین بسکتبالیست تایوانی الاصل در ابتدای فصل گذشته NBA همه جا را فرا گرفت اما یک سال بعد از این ماجرا سوال پیش آمد که آیا این حرفه ای یک شبه بود؟

ديدار تيم هاي فوتبال پيکان و پرسپوليس به روايت تصوير
دیدار تیم های فوتبال پيکان و پرسپوليس تهران در چارچوب هفته سي ام ليگ برتر، با پيروزي پرسپوليس پايان يافت که تصاويري از اين ديدار را مشاهده مي کنيد.

عملکرد وزنه برداري ايران در سال 91
فدراسيون وزنه برداري ايران يکي از موفق ترين فدراسيون ها در سال 91 بود.

تاریخچه ورزش اسکی
 اسکي يکي از قديمي ترين روش مسافرت بود که بشر شناخت. خود کلمه «اسکي» از کلمه ايسلندي scidth مي آيد که معني «کفش برف» مي دهد.

طناب کشی
يکي از بازي هاي معروف و محبوب در بين دوستداران بازي، طناب کشي است که اين بازي در اکثر نقاط ايران انجام مي شود و امروزه به صورت ورزش هم در آمده است.

تمرین زدگی و عوارض آن
ممکن است تصور کنید اگر مقدار کم تمرین برای شما مفید است پس تمرین هر چه بیشتر اثرات مفید بیشتری در پی خواهد داشت اما این ایده همیشه صدق نمی کند.

تاریخچه کاراته در جهان
کاراته از سال 1912 به صورت سیستماتیک از کشور ژاپن به جهان معرفی شد و هم زمان با اولین دوره مسابقات جهانی، این رشته درسال 1970به عنوان یک ورزش جهانی دست پیدا کرد.

ديدار تيم هاي فوتبال استقلال و سپاهان به روايت تصوير
دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان اصفهان در چارچوب جام حذفي، با پيروزي سپاهان پايان يافت که تصاويري از اين ديدار را مشاهده مي کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار