مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: در درون دايره معتقدينِ به انقلاب و اسلام ناب، اختلاف سليقه‌هاي گوناگوني هست؛ مراقب باشند دشمن از اين اختلافات استفاده نکند، "قاصد" ایرانی خشم شرکت‌های تسلیحاتی غرب را بر انگیخت، سرانجام پرونده دريافت غرامت جنگي ايران از عراق به كجا رسيد؟ و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


در درون دايره معتقدينِ به انقلاب و اسلام ناب، اختلاف سليقه‌هاي گوناگوني هست؛ مراقب باشند دشمن از اين اختلافات استفاده نکند


انتظار می‌رود انتخابات و تبلیغات انتخاباتی در جمهوری اسلامی ایران به‌دلیل اهمیت جایگاه دین و اخلاق در نزد ایرانیان با تمام فضاهای انتخاباتی دنیا متفاوت باشد.

"قاصد" ایرانی خشم شرکت‌های تسلیحاتی غرب را بر انگیخت
قاصد بمبی هوا به زمین، هدایت‌شونده و دوربرد است که با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز جهان طراحی شده است و نیاز نیروی هوایی كشور را به یك سلاح توانمند "هدایت‌گستر" و "دور ایستا" تامین می‌كند.

سرانجام پرونده دريافت غرامت جنگي ايران از عراق به كجا رسيد؟

جنگ ايران و عراق در حالي در سال 67 به پايان رسيد، كه سه سال بعد از آن در 18 آذرماه سال 70 دبيركل وقت سازمان ملل، عراق را به عنوان آغازگر جنگ با ايران معرفي‌ كرد، ولي از آن روز تاكنون هيچ غرامتي از كشور آغاز كننده جنگ هشت ساله دريافت نشده است.

حضور سرزده احمدي‌نژاد در مركز اطلاعات اورژانس تهران
رييس جمهور همزمان با روز طبيعت با حضور در مركز اطلاعات و ستاد فرماندهي كل اورژانس تهران بزرگ، ضمن بازديد از بخش‌هاي مختلف اين مركز، در جريان روند خدمات‌رساني آن قرار گرفت.

كشور مستقل فلسطين با اختصاص 22درصد اراضي قابل تحقق نيست
یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت:‌ آمریکا به‌دنبال آن است دولتی را با مجموع 22 درصد از کل خاک فلسطین، تشکیل دهد و با ایجاد کشور کوچک حدودا 6 هزار کیلومتری پرونده فلسطین را ببندد.

دليرمردان ارتش و مردم غيور گيلانغرب دشمن را قلع و قمع کردند
ارتش جمهوری اسلامی ايران در اطلاعیه‌ای اعلام كرد: برابر اطلاع رسیده، رزمندگان دلیر ارتش جمهوری اسلامی در بامداد امروز به ستون رزمی عراق در محور قصرشیرین - گیلانغرب حمله سنگینی كرده و تعداد زیادی از تانك‌های دشمن را نابود كردند.

با شرايط فعلي، مخالف اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها هستم
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی مخالف اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها هستم، گفت: سرانجام اجرای فاز دوم هدفمندسازی بستگی به قانون بودجه سال آینده دارد.

ضرورت توجه و عملي کردن مطالبات مقام معظم رهبري توسط احزاب و تشکل‌ها
با در نظر گرفتن فرايند انتخابات به عنوان مهم‌ترین و سرنوشت‌ساز‌ترین رويداد در يک کشور؛ لازم است احزاب و تشکل‌های سیاسی موجود در کشور در جهت گفتمان امام(ره) و انقلاب وارد عمل شده و در اين ميان نيز فرمايشات رهبر معظم انقلاب، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي را مد نظر قرار دهند.

13 فروردين روز صيانت از حقوق طبيعت است
يك حقوقدان بين‌المللي گفت: احترام به طبيعت و حفظ اين نعمت خدادادي در كنوانسيون‌هاي حقوقي بين‌المللي مورد تاكيد است و ايراني‌ها هم بايد 13 فروردين را فرصتي براي صيانت از حقوق طبيعت بدانند.

برگزاري همايش" انتخابات رياست‌جمهوري" در فروردين92 "
دبير جامعه اسلامي دانشجويان" از برگزاري همایشی با محتوای سیاسی و آموزشی در ارتباط با "سبک زندگی و انتخابات ریاست جمهوری" در فروردين ماه سال جاري خبر داد.

قرار گرفتن در "محور شرارت" مورد ادعاي آمريكا، دستاورد‌ عقب‌نشني‌هاي مكرر "خاتمي"
سوال اساسي كه مورد پرسش توده‌هاي مردم در دومين دوره رياست‌جمهوري خاتمي قرار داشت اين بود كه پس از سال‌ها دم زدن خاتمي از "گفتگوي تمدن‌ها" و عقب‌نشيني‌هاي مكرر خاتمي از برخي مواضع اصولي نظام، كوتاه آمدن در برابر زياده‌خواهي‌هاي مكرر غربي‌ها و به‌ويژه امتاز دادن‌هاي مكرر خاتمي در پرونده هسته‌اي كشور در مقابل غربي‌ها حتي تعليق داوطلبانه غني‌سازي و ... چه دستاورد‌ي براي ملت ايران داشته است و آيا مردم بايد شاهد قرار گرفتن ايران در "محور شرارت" مورد ادعاي آمريكا پس از آن همه عقب‌نشيني مي‌بودند.

انقلابیون مصر به استعمار سیاسی آمریکا و غرب در این کشور معترض هستند
يک کارشناس سياست خارجي گفت: با توجه به شرایط حاکم بر مصر، آمريکا، غرب و رژیم غاصب صهيونيستی سعی دارند در امور داخلی این کشور دخالت کنند و در پي اين جريان اسلام‌گرایان به دخالت‌های خارجی و استعمار سیاسی آنها معترض هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار