"دبير جامعه اسلامي دانشجويان" از برگزاري همایشی با محتوای سیاسی و آموزشی در ارتباط با "سبک زندگی و انتخابات ریاست جمهوری" در فروردين ماه سال جاري خبر داد.

"ابولفضل چمندی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگارن، در ارتباط با فعالیت دانشجویان جامعه اسلامی در سال 91 اظهار داشت: افزایش قدرت تحلیل دانشجویان و و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی از جمله فعالیت‌های جامعه اسلامی در یک سال گذشته بود.

وي ادامه داد: در سال 91 تشكل دانشجويي جامعه اسلامی  در محضر مقام معظم رهبری، در ارتباط با فعاليت دانشجويان و دانشگاهيان در عرصه بین‌الملل و فعاليت در اين عرصه پيشنهادي به مسئولان مطرح كرديم، اما شاهد کم‌لطفی برخي از مسئولان در حمایت از طرح مذكور بودیم.

این فعال دانشجویی در انتقاد از نحوه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی از سوی دانشجویان جامعه اسلامی تصریح کرد: علی‌رغم آمار بالا، عدم کیفیت در برگزاری کرسی‌ها از جمله نقاط ضعف براي اتحادیه در این یک سال به حساب آمد و باید در سال جدید روند بهتری را در برگزاری کرسی‌ها از خود ارائه دهیم.

چمندی خاطرنشان كرد: جامعه اسلامي دانشجويان در فروردین ماه سال جدید همایشی با محتوای سیاسی و آموزشی در ارتباط با "سبک زندگی و انتخابات ریاست جمهوری" برگزار می‌کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دانشگاه ، جامعه ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار