مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: در انتخابات همه با كرامت رفتار كنند؛ چه آنهائى كه نامزد مي‌شوند و چه آنهائى كه طرفدار هستند، کشف 33 انبار از محصولات احتکار شده، 12 فروردين نماد آزادگي ملت ايران است و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


در انتخابات همه با كرامت رفتار كنند؛ چه آنهائى كه نامزد مي‌شوند و چه آنهائى كه طرفدار هستند


در این ایام منتهی به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری رعایت اصول و ارزش‌ها دینی و اخلاقی در عرصه سیاسی کشور از سوی کسانی که در عرصه انتخابات فعال هستند، به ویژه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، بیش از همیشه انتظار می‌رود.

کشف 33 انبار از محصولات احتکار شده
استاندار تهران گفت: در سال گذشته، 33 انبار از محصولات احتکار شده در سطح استان تهران توسط ماموران تعزیراتی شناسایی و کشف شدند.

12 فروردين نماد آزادگي ملت ايران است
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: ملت ايران طي 12 فروردين 1358 آزادگي خود را رقم زدند و امروز هم با گذشت سي و چند سال از پيروزي انقلاب اسلامي با وجود تحريم‌هاي مختلف دشمنان در صف اول حمايت از نظام و رهبري ايستاده‌اند.

ترور 9 ايراني بي‌گناه در 12 فروردين ماه
گروهک تروريستي منافقين، طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

کارآيي نيروي هوايي ايران بيش از حد انتظار است
رادیو لندن اعلام كرد: كارآیی نیروی هوایی ایران بدون شك به مراتب بیشتر از حد انتظار برخی از ناظران بوده است. نیروی هوایی عراق موفق نشده به آسانی از حملات نیروی هوایی ایران به هدف‌های عمده اقتصادی مانند مجموعه عظیم پتروشیمی "بصره" و تأسیسات نفتی شمال عراق جلوگیری كند.

ديدگاه حضرات آيات صديقي و‌ موحدي‌کرماني در مورد مرحوم غفوري
در پي رحلت حجت‌الاسلام منصور غفوري، افراد مختلفي درخصوص شخصيت ايشان اظهارنظر کرده‌اند.

عدم پرداخت كامل بودجه انسداد مرزها توسط دولت/ اختصاص اعتبارات ويژه‌ از مازاد فروش نفت براي مباحث دفاعي
نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه دولت بودجه طرح انسداد مرزهاي شرقي کشور را به طور کامل پرداخت نکرده است، گفت: در لايحه بودجه سال جاري اعتبارات ويژه‌اي از مازاد فروش نفت براي مباحث دفاعي پيشنهاد شده است.

توجه ويژه به حقوق اقليت‌هاي ديني در قانون اساسي ايران
يك حقوقدان گفت: اقليت‌هاي ديني جايگاه ويژه‌اي در ايران دارند و در قانون اساسي بخشي به حقوق مدني پيروان ساير اديان الهي اختصاص داده شده است.

نظر مرحوم غفوري در مورد فيلم "رسوايي" از زبان قاضي‌ عسگر
عضو شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه كشور گفت: مرحوم حجت‌الاسلام منصور غفوري فيلم رسوايي را ديده بود و در مجموع اين فيلم را مثبت مي‌دانست.

شعار کاندیداهای ریاست‌جمهوری به قصد عوام‌فریبی و کسب راي نباشد
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سياست‌خارجي مجلس، با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم، گفت: احترام به رقبا، پیگیری تبلیغات سالم از مسیر قانوني و حقوقی، جلوگیری از تخریب رقبا و اعلام برنامه‌ها و شعارهایی که قابليت اجرايي داشته باشد، از جمله مهمترین مولفه‌های اخلاق انتخاباتی است.

"انتخابات" ابزار تحقق مردم‌سالاري و مشارکت سياسي

بالا رفتن آگاهي مردم در امر مشارکت انتخاباتي موجب تحکيم دموکراسی مي‌شود، چراکه مردم با شرکت در انتخابات تجربه عملی رأی دادن را تجربه نموده و با این کار بر اگاهی سیاسی خود می‌افزایند.

آيا نظام بايد براي "سران فتنه" آغوش باز كند؟!
آيا اينكه برادر عزيز و پيشكسوت ما، عملکرد سران فتنه را با عملکرد "برادران حضرت يوسف" مقايسه کرده، قياسي مع‌الفارق نيست؟ چطور مي‌توان کرده سران فتنه که به نوعي محاربه با کيان نظام جمهوري اسلامي ايران و اين ملت بود را با رفتار برادران حضرت يوسف قياس کرد و مدعي شد كه چنين چهره‌هايي "هر وقت برگردند، با آغوش باز جمهوري اسلامي و نظام روبه‌رو خواهند شد!"
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار