رئیس پلیس راه استان اردبیل از وقوع 40 تصادف در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ظرف 10 روز گذشته از تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سرهنگ معراج ظهیری افزود: در این مدت کل تصادفات رخ داده در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی از کاهش 26 درصدی تصادفات فوتی و 10 درصدی تصادفات جرحی خبر داد و گفت: بیشترین علت تصادفات در روزهای گذشته به دلیل سرعت بالا و واژگونی بوده که اغلب علت آن نیز خواب‌آلودگی راننده در اوایل صبح بوده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه پلیس استان با تمام تجهیزات و امکانات در 10 روز گذشته از تعطیلات نوروزی در خدمت هموطنان بوده و سعی کرده در جاده‌ها زمینه کاهش تصادفات را فراهم آورد افزود: امیدواریم همچنان تصادفات کاهش یافته و در روزهای پرترافیک ایام پایانی تعطیلات سفر ایمن و کم‌خطری را شاهد باشیم.

سرهنگ ظهیری از تدابیر ویژه ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی خبر داد و تصریح کرد: از فردا اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور اردبیل – سرچم و اردبیل – آستارا انجام می‌شود به طوری که در این دو محور تردد هرگونه وسایط نقلیه سنگین و تریلی ممنوع خواهد بود.

وی ابراز داشت: در روز طبیعت نیز از تردد هرگونه وسایط نقلیه سنگین در این دو محور جلوگیری می‌شود تا با روان‌سازی ترافیک نوروز کم‌خطری را در ایام باقیمانده سپری کنیم./ع

برچسب ها: اردبیل ، ثبت ، تصادفات ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.