مدير كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان ضمن بررسي عملكرد و اقدامات سال 91، اهداف و برنامه هاي سال جاري را تبيين كرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ايدني ضمن مرور عملكرد و اقدامات انجام شده در سال 91 به استناد آمار و ارقام ، رشد شاخص هاي كيفي و كمي را مطلوب و قابل توجه ارزيابي كرده وبه ارتقاي جايگاه بنادر خوزستان به لحاظ افزايش در حجم مبادلات كالاهاي اساسي و ترانزيت در كل كشور اشاره كرده وافزود : در سال گذشته منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني (ره) موفق شد تا بر ظرفيت نگهداري كالا افزوده و تأسيسات و تجهيزات حمل يكسره مواد نفتي جهت رفاه حال مشتريان راه اندازي كند .
وي در ادامه با اشاره به اتخاذ رويكرد توسعه ظرفيت هاي مجتمع بندري با مشاركت بخش خصوصي اظهار داشت :به دنبال اجراي اين سياست موفق شديم تا حجم قابل توجهي در سال اخير به ظرفيت ها و امكانات مجتمع بندري افزوده شود .
ايدني در اين نشست با اشاره به اهداف تخصصي معاونت هاي اداره كل در سال جديد  و تشريح ضرورت هاي و لوازم تحقق اين اهداف بر جزم كردن عزم و اراده در سال جاري براي تحقق اين اهداف و ارتقاي بيش از پيش جايگاه بنادر خوزستان تأكيد كرد.
وي همچنين با اشاره به گسترش تعامل و همكاري نيروها در تمامي سطوح، ارتقاء دانش و اطلاعات حوزه كاري و تلاش در حفظ محيط كاري سالم و سازنده بر لزوم تربيت نيروهاي جوان جهت پست هاي مديريتي و به كارگيري توان بالقوه ي آنان و حفظ شأن و دقت نظر و اشراف بر قوانين و مقررات در برخورد با مشتريان تأكيد ورزيد./س
برچسب ها: بنادر ، دریانوردی ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار