مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: اجرای تورهای گردشگری مذهبی رایگان نگاه مثبت و شایسته ای بود.



به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ باشگاه خبرنگاران همدان ؛ علیرضا ایزدی با اشاره به اجرای تور گردشگری مذهبی رایگان در همدان باهمکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان و با بیان اینکه بحث تورهای گردشگری مذهبی نگاه مثبت و شایسته ای بود و استقبال خوبی در این زمینه رقم خورد نیز گفت: این طرح برای نخستین بار اجرایی شد و برای سنوات و فرصت‌های آتی می‌شود با برنامه‌ریزی منسجم از نظر کمی نیز این مهم را افزایش داد.
مدیرکل میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه همدان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری مذهبی دارد، عنوان کرد: بقاع متبرکه‌ای که در فرهنگ شیعی ما نیز مورد تأکید و احترام بسیاری هستند و اماکنی که برای سایر مذاهب و اقلیت‌های دینی در همدان وجود دارد مانند آرامگاه حیقوق نبی(ع)، می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.
وی ابراز داشت: با توجه به ظرفیت بسیار خوب همدان در گردشگری مذهبی به نظر من در راستای شعار ترویج گردشگری مذهبی همدان گام موثری برداشته شده اما راضی‌کننده نیست.
ایزدی تأکید کرد: قطعاً می‌شود قوت و شدت بهتر و بیشتری به گردشگری مذهبی همدان داد و در این راستا نیز استمرار تورهای گردشگری مذهبی نیز گامی بزرگ و شایان توجه است.
وی افزود:تلاش داریم درروزهای آینده برنامه‌های جنبی در قالب تورهای مذهبی داشته باشیم، عنوان کرد: می‌توان در ایام خاص سال مانند سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در این زمینه مانورهایی را داد و در جوار بقاع متبرکه برنامه‌هایی را اجرایی کرد./ع
برچسب ها: تور ، گردشگری ، مثبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.