سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، از بازدید 22 هزار و 724 مسافر نوروزی از موزه های این استان از 28 اسفندماه 91 تا هشتم فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

شاهین ایل بیگی پور گفت: این تعداد مسافر از 11 موزه استان چهارمحال و بختیاری بازدید کردند که بیشترین بازدیدها از قلعه چالشتر و قلعه سردار اسعد بختیاری انجام شد.

وی افزود: موزه های استان چهارمحال و بختیاری، از 9 صبح تا هفت شب در ایام نوروز باز و فعالیت آنها تا 16 فروردین ادامه دارد.

ایل بیگی پور اظهار داشت: موزه ها و اماکن تاریخی باستان شناسی، موزه آب کوهرنگ، موزه شهرکیان، فرخشهر، پل مصلی، قلعه فرهنگی و تاریخی چالشتر، جونقان و دزک از مهم ترین موزه های استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: موزه ها نقش به سزایی در معرفی آداب و رسوم و صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری دارد.

وی تصریح کرد: موزه باستان شناسی شهرکرد، یکی از بهترین موزه های استان چهارمحال و بختیاری است که در آن می توان تاریخ باستانی این استان را به نظاره نشست./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.