ملك زاده در حاشيه ديدار از مجموعه‌هاي تاريخي – فرهنگي نياوران و سعدآباد از بازديد 17 ميليون نفر از جشنواره ملي صداي بهار و نمايشگاه هاي جانبي آن تا پايان روز هفتم فروردين در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دکتر محمد شريف ملک زاده، گفت: جشنواره ملي صداي بهار، بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي کشور، مبني بر برنامه ريزي براي نوروزي شاد براي مردم سراسر کشور به اجرا در آمد.
وي افزود: بر همين اساس بيش از 2هزار جشنواره و نمايشگاه در سراسر کشور در نوروز امسال تدارک ديده شد که مويد لبيک به فرمايشات مقام معظم رهبري بود.
معاون رئيس جمهور با اشاره به استقبال قابل توجه مردم از برنامه هاي نوروزي مجموعه هاي تاريخي – فرهنگي و کاخ موزه هاي تهران تصريح کرد: برگزاري جشنواره ملي صداي بهار و نمايشگاه هاي جانبي آن موجب استقبال شايان توجه از اين مراکز فرهنگي شده است.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به برنامه هاي فرهنگي – هنري نوروز سالجاري در مجموعه نياوران اظهار داشت: لبخند مردم در اين مجموعه نشان مي دهد که علاوه بر برگزاري جشنواره ملي صداي بهار، برپايي غرفه هاي صنايع دستي بسيار مورد توجه بازديدکنندگان قرار گرفته است.
دکتر ملک زاده افزود: نکته حائز اهميت آن است که در حال حاضر مجموعه نياوران در قالب جشنواره صداي بهار يک بسته کامل فرهنگي را با برنامه ريزي خوب و شايسته و خدمات متنوع و متعدد تدارک ديده و در اختيار بازديدکنندگان قرار داده است.
اين عضو هيات دولت با تاکيد بر تداوم اين گونه برنامه هاي مفرح و شاد بيان کرد: همزمان با ايام نوروز امسال در بيش از 2 هزار مجموعه فرهنگي – تاريخي از قبيل موزه ها، کاخ موزه ها، ابنيه و محوطه هاي تاريخي جشنواره ملي صداي بهار و در کنار آن نمايشگاه صنايع دستي ، پوشاک و غذاهاي سنتي 31 استان در معرض ديد عموم در سراسر کشور قرار گرفته است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار