دبير كميسيون نماز، امر به معروف و نهي و نهي از منكر ستاد تسهيلات زائرين استان قم از تلاش براي توسعه و ترويج نماز و امر به معروف و نهي از منكر در بين زائران و مسافران نوروزي خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام سيدعبدالله هاشمي با اشاره به تشكيل كميسيون نماز، امر به معروف و نهي از منكر ستاد تسهيلات زائرين استان قم به منظور توسعه و ترويج اين فرايض ديني اظهار داشت: نظارت بر وضعيت مساجد و نماز خانه هاي بين راهي، بوستان ها و مساجد داخل شهر در مسير تردد زائرين از اهداف اين كميسيون است.
وي با اشاره به پيگيري هاي صورت گرفته در خصوص برگزاري نماز جماعت در مجتمع هاي رفاهي، ايستگاه هاي قطار پرتردد و بوستاهاي بزرگ شهر خاطرنشان كرد: در مجتمع خدماتي مارال جاده اراك علاوه بر نماز جماعت، پاسخگويي به مسائل شرعي و مشاوره مذهبي نيز انجام مي شود.
دبير كميسيون نماز، امر به معروف و نهي از منكر ستاد تسهيلات زائرين استان قم همچنين ابراز داشت: گروه بازرسان متشكل از نمايندگان ميراث فرهنگي، علوم پزشكي، حمل و نقل، نيروي انتظامي، ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر بر وضعيت نماز، نمازخانه، نماز جماعت، رعايت عفاف و حجاب در مجتمع هاي رفاهي و توقفگاه ها نظارت دارند و در هنگام نماز نسبت به برپايي نماز جماعت اقدام مي كنند./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.