مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: خبر نیکزاد از واگذاری 93 هزار مسکن مهر پردیس، احتمال قطع آب در برخی نقاط تهران، نیروی انسانی آموزش دیده بزرگترین سرمایه برای توسعه اقتصادی و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

خبر نیکزاد از واگذاری 93 هزار مسکن مهر پرديس


علی نیکزاد در حاشیه بازدید از طرح مسکن مهر پردیس افزود: واحدهای مسکن مهر با همه امکانات زیربنایی، رفاهی و آموزشی تحویل می شود.

احتمال قطع آب در برخي نقاط تهران

با اجراي پروژه بزرگراه امام علي (ع) عمليات جابجايي انتقال خطوط آبرساني اجرا شده كه ممكن است باعث افت فشار و همچنين قطع ،احتمالي آب در برخي نقاط تهران شود .

موج جديد بارش و کاهش دما از امروز در کشور/تهرانی ها هفته آینده شاهد بارش پراکنده باران خواهند بود

موج جديد بارشي که از شمال غرب کشور وارد شده، هم اکنون استانهاي آذربايجان هاي شرقي و غربي، کردستان، اردبيل، گيلان، زنجان و شمال کردستان را تحت تاثير خود قرار داده است.

نيروي انساني آموزش ديده؛ بزرگترين سرمايه براي توسعه اقتصادي

مهمترين سرمايه کشور براي توسعه اقتصادي و صنعتي، جوانان آموزش ديده و محققين است.

درآمد 67میلیارد دلاری صادرات پتروشیمی

معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت گفت: ایران از سال 1384 تا کنون، در مجموع حدود 100میلیون تن محصول پتروشیمی به ارزش 67میلیارد دلار به بازارهای جهان صادر کرده است.

رشد 20 درصدی بارشها در کشور/ 16 پروژه جدید وزارت نیرو برای سال 92

وزیر نیرو دولت دهم با اشاره به وضعیت بارشها در کشور، از رشد 20 درصدی بارندگیها طی سال آبی جاری خبر داد.

صنعت "نفت" شاهرگ کليدي توسعه اقتصادي

صنعت نفت يکي از ارکان توسعه اقتصاد کشور است که توجه اساسي به آن مي تواند زمينه را براي پيشبرد اهداف شکوفايي فعاليت هاي اقتصادي را به همراه داشته باشد.

ضرورت توجه به "بانکداری اسلامی"
مدیرعامل بانک گردشگری با اشاره به پتانسیل‌های بالای بانکداری اسلامی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌ها و ابزارهای مفید و بسیار بالایی که در بانکداری اسلامی وجود دارد، می‌تواند در پیشبرد اهداف کلان "اقتصاد"کشور در افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ مفید و موثر باشد.

قيمت انواع سکه در بازار

در هشتمين روز از اولين ماه سال 92 قيمت سکه با توجه به روند افزايشي نرخ طلا، روند زير را در پيش گرفته است.

لزوم هدایت منابع مالی بانک های خصوصی به سمت بخش مولد
رئیس شبکه انجمن های صنعتی و معدنی گفت: منابع مالی بانک ها باید به بخش مولد اختصاص یابد اما هم اکنون بیشتر در حوزه بازرگانی و مسکن مصرف می شود.

حقوق گردشگران در ایام نوروز پایمال نمی شود
دبیر ستاد مرکزی سفرهای کشور گفت: احیای حقوق گردشگران با فعالیت پیوسته وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی در ایام نوروز محقق می شود.

آخرین وضعیت توسعه میادین مشترک نفتی ایران ـ عربستان



مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره با تشریح آخرین وضعیت توسعه میادن مشترک نفتی با عربستان در خلیج فارس، اعلام کرد: نخستین افزایش تولید نفت از میدان فروزان در سال آینده عملیاتی خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار