"سهراب سپهري" شاعر و نقاش زبردست معاصر كشور كه با گذشت سالهاي متمادي از وفاتش همچنان جانمازش را به وسعت طبيعت گشوده و وضو از نور مي‌گيرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران، "سهراب سپهري" شاعر و نقاش زبردست معاصر كشور كه با گذشت سالهاي متمادي از وفاتش همچنان جانمازش را به وسعت طبيعت گشوده و وضو از نور مي‌گيرد در بهمن ماه سال گذشته و در قالب طرحي پيشنهادي از سوي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به مقابله با فيلم ضد ايراني" آرگو" برخاست.
از وقايع ادبي ديگر آبان ماه سال1391 مي‌توان به توقف توليد كتاب مولتي مدياي " مختارنامه" ، راه اندازي كتابخانه خليج فارس در هرمزگان، افتتاح بنياد فرهنگي هنري امام رضا(ع) و تاكيد وزراي فرهنگ ايران و تونس بر تداوم و افزايش همكاري هاي فرهنگي ميان دو كشور اشاره كرد.
گفتني است كه برگزاري هفته فرهنگي تونس در ايران گامي بلند در جهت افزايش همكاري هاي فرهنگي اين دو شور به حساب مي‌آيد.
اظهار نظر سرپرست معاونت فرهنگي ارشاد درباره چند مدير متخلف در اين معاونت و تداوم پيگيري تخلفات آنها در وزارت ارشاد وقايعديگر مهر ادبي در آيان ماه سال گذشته به حساب مي‌آيد.
لازم به ذكر است كه توضيح معاون فرهنگي ارشاد درباره بدهي به ناشران خارجي، بررسي پرونده نشر چشمه در هيات تجديد نظر و ارسال پيام وزير ارشاد به وزير فرهنگي فلسطين نيز در آبان ماه سال 91بر روي ميز كار مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار گرفت./ي2

گزارش از نسرين خداياري.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار