عضو هيئت‌رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: بزرگترين حماسه سياسي برگزاري انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري است و کميسيون تلاش مي‌کند با ياري مردم انتخابات پر امنيت همراه با بصيرت برگزار شود.

منصور حقيقت‌پور نماينده اردبيل،سرعين و نمين در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  با اشاره به برنامه کميسيون امنيت ملي در سال حماسه سياسي،حماسه اقتصادي گفت: قطعا کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس براي دستيابي به حماسه سياسي تلاش مي‌کند.
 
وي با اشاره به اينکه امسال بايد رکورد جديدي در مشارکت عمومي داشته باشيم ادامه داد: بزرگترين حماسه سياسي برگزاري انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري است و کميسيون تلاش مي‌کند با ياري مردم انتخابات پر امنيت همراه با بصيرت برگزار شود.
 
حقيقت‌پور تصريح کرد: مردم بايد با حضور پرشور و شايسته خو از ميان کانديداهاي تائيد صلاحيت شده در توليد حماسه سياسي مشارکت کنند.
 
عضو هيئت‌رئيسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: در مورد حماسه اقتصادي به نظر مي‌رسد هدف اداره کشور بدون اتکا به بودجه نفت است که اين اتفاق بسيار اتفاق مقدسي است.
 
وي در پايان خاطرنشان کرد: بايد در راه دستيابي به بالاترين اقتصاد با بيشترين بهره‌برداري بدون اتکا به نفت تلاش کنيم و اين مسئله بسيار حائز اهميت است.   
 
انتهاي پيام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار