مدیر مسئول قرارگاه‌های فضای مجازی بسیج کشور گفت: بسیج در عرصه فضای مجازی و جنگ نرم، مانند سایر امتحاناتی که پس داده، موفق عمل خواهد کرد و این موضوع به‌دلیل ایمان قوی و تلاش خستگی‌ناپذیر بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حمیدرضا زندی گفت: بسیج همواره مطیع فرمایشات رهبری بوده و هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار داده است.

زندی با اشاره به اتحاد بسیج در عرصه‌های مختلف، تاکید کرد: بسیج بی‌ادعا و خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده و در راه اعتلای انقلاب و تحقق آرمان‌های امام راحل و شهدا همواره تلاش می‌کند.

مدیر مسئول قرارگاه‌های فضای مجازی بسیج کشور اظهار داشت: جنگ نرم، شگرد دشمن برای آسیب رساندن به ایران اسلامی است و در این راه تمام توان خود را به‌کار بسته و برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود، هزینه‌های زیادی صرف کرده است.

وی توکل به ‌خدا و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب را تنها راه مقابله با دشمن اعلام کرد و ادامه داد: توانمندی بسیج در عرصه‌های مختلف بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این نیروی ولایت‌مدار توانسته با دست خالی به قله‌های افتخار برسد و باعث پیشرفت و سازندگی مملکت شود.

مدیرمسئول قرارگاه‌های فضای مجازی بسیج کشور نتایج تلاش مستمر بسیج در عرصه مقابله با جنگ نرم را بسیار خوب توصیف کرد.

زندی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه فضای اینترنت ساخته ما نیست و دشمن در این عرصه قدرتمند است، توانسته‌ایم به پیشرفت‌ها و پیروزی‌های حیرت‌انگیزی برسیم./س


برچسب ها: کرمانشاه ، قوی ، نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.