رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: به هنگام مراجعه ماموران هموطنان بایستی به دلیل جلوگیری از جعل عنوان از آنان کارت شناسایی بخواهند.

 سرهنگ محمدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در صورتی که ماموران انتظامی به هموطنان مراجعه کردند شهروندان محترم بایستی از آنان مدارک شناسایی بخواهند و همچنین در صورت نیاز هویت آنان را با سامانه 110 پیگیری کنند.

رئیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه درخواست کارت شناسایی ماموران انتظامی به منظور عدم همکاری با آنان نیست اظهار داشت: برخی از هموطنان با فرض اینکه در روند اقدامات ماموران اخلال به وجود نیاورند از آنان کارت شناسایی طلب نمی کنند ولی در این راستا به تمامی ماموران انتظامی ابلاغ شده که به محض مراجعه به یکی از شهروندان  خود را با کارت شناسایی به طور کامل معرفی کنند.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: همچنین شهروندان در ایام نوروز اگر با وسایل نقلیه عمومی مسافرت می کنند خودروهای خود را به هیچ وجه در داخل کوچه های بن بست و کم تردد قرار ندهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسافران نوروزی در ایام سفر به جهت آنکه در ایام تعطیلات و سفر خود به مشکلاتی مواجه نشوند تمامی مدارک شناسایی خود را به همراه داشته باشند./ل


 

برچسب ها: مراجعه ، ماموران ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار