کوثري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عربستان عذرخواهي کرد ولي کميسيون امنيت ملي بررسي مي‌کند

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: مقامات عربستان در مورد حادثه فوت شهروند تهراني عذرخواهي خود را مطرح نموده‌اند اما اين مسئله دليل چشم ‌پوشي از جرم اين ديپلمات نيست و رسيدگي به اين موضوع حتما در دستور کار کميسيون امنيت ملي مجلس قرار خواهد گرفت.

اسماعيل کوثري نماينده تهران،ري،شميرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به موضوع ديپلمات خاطي عربستان گفت: مقامات عربستان در مورد اين حادثه عذرخواهي خود را مطرح نموده‌اند.
 
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: اين مسئله دليل چشم ‌پوشي از جرم ديپلمات عرب نيست و رسيدگي به اين موضوع حتما در دستور کار کميسيون امنيت ملي مجلس قرار خواهد گرفت.

گفتني است در پی وقوع حادثه تصادف،خودروی یکی از کارمندان سفارت عربستان با یک خودروی پراید در شمال‌غرب تهران یک شهروند تهرانی کشته شده است برپایه گزارش پلیس در این حادثه که  منجر به مرگ شهروند تهرانی شد خودروی ديپلمات عربستانی مقصر شناخته شده است.
 
همچنين براساس اخبار دریافتی،گزارش پلیس حاکی از آن است که خودروي ديپلمات عربستانی حامل مشروبات الکلی بوده و راننده در حال مستی در حال رانندگی بوده است.

همچنين گفتني است به نقل از خبرگزاري مهر معاون وزیر امور خارجه در واکنش به قتل شهروند ایرانی توسط دیپلمات مست عربستان سعودی گفت: اجازه نمی‌دهیم از مصونیت دیپلماتیک سو استفاده شود.

انتهاي پيام//
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار