ناظر عالی سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور عملکرد ستاد تسهیلات سفر آذربایجان شرقی را عاملی برای ایجاد سفری مطمئن و شاداب برای گردشگران نوروزی دانست و گفت: تبلیغات خوب محیطی معابر و ورودی های آذربایجان شرقی نقش مهمی در ایجاد فضای نشاط و راهنمایی گردشگران نوروزی این استان داشته است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، علویان صدر در بازدید از مرکز دائمی اطلاع رسانی گردشگری و دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر این استان افزود: تبلیغات شهری قابل توجه در ورودی های استان و شهر تبریز توانسته رضایت گردشگران ورودی به آذربایجان شرقی را جلب کند.

وی با اشاره به نقش برنامه ریزی های مناسب و هماهنگی کمیته های مختلف ستاد تسهیلات سفر استان در ایجاد بستری مناسب برای جذب گردشگران، اظهار داشت: آذربایجان شرقی در ایام سپری شده نوروز 92 شاهد حضور گردشگران بسیاری بود که بدون شک ، این افزایش گردشگر مدیون اقدامات ستاد تسهیلات سفر استان است.

علویان صدر وظیفه اصلی دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر استان ها را راهنمایی و پذیرایی از گردشگران عنوان کرد و گفت: کمیته های هیجده گانه ستاد تسهیلات سفر آذربایجان شرقی به تمام وظایف خود توجه کامل داشته و با هماهنگی کامل شرایط مطلوبی را برای گردشگران فراهم کرده اند.

معاون میراث فرهنگی کشور همچنین با اشاره به توانمندی های بالای استان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت های گردشگری استان های شمالغرب کشور به ویژه آب های گرم، درمانی و معدنی در شهرهایی همچون بستان آباد، سراب و کلیبر است.

علویان صدر کمیته اسکان را در کنار تبلیغات و اطلاع رسانی از دیگر کمیته های فعال این ستاد خواند و گفت: با افزایش مراکز اقامتی و بهبود چشمگیر خدمات این مراکز به ویژه در مناطق نمونه گردشگری و شهرستان های دارای جاذبه های طبیعی، توانسته به خوبی از گردشگران نوروزی پذیرایی کند/س

برچسب ها: فضای ، نشاط ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.