بخشدار جاجرود گفت : با توجه به کار خانه هایی که اطراف است ما تصمیم داریم برای اصنافی که هست سازماندهی هایی را انجام دهیم و از ساخت و ساز های غیر مجاز جلوگیری کنیم .

مجید معظمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :محدوده جغرافیایی ما از غرب پل جاجرود و از شرق تا ناحیه صنعتی کمرد است و از جنوب هم به ارازی پاکدشت برخور می کندو از شمال هم به شهرستان شمیرانات و لواسانات می خورد و انتهای حوزه استحفاضی ما ورودی سد لتیان می شود وسعت سرزمینی اینجا نسبت به پردیس و بومهن خیلی خوب است .

وی در ادامه این مطلب افزود : یک سری آدم های بی تفاوت در این منطقه محروم بودند که با بی تفاوتی به این محرومیت دامن زده اند در منطقه خسرو آباد منطقه دست نخورده است و بایک تدبیر خاصی آمده اند ساختمان سازی کرده اند و قیمت ها خیلی بالاتر است.

بخشدار جاجرود تصریح کرد :در حاشیه رودخانه در سعید آباد آمده اند فقط به لحاظ سود جویی سوله هایی را در بهترین نقطه این مملکت که از لحاظ گردشگری جایگاه خاصی دارد احداث کرده اند و با این کارگاه های صنعتی و هر چه که می توان اسم آنها را گذاشت دنبال سود جویی بودند.

معظمی گودرزی در خاتمه اظهار داشت :با توجه به کار خانه هایی که اطراف است ما تصمیم داریم برای اصنافی که هست سازماندهی هایی را انجام دهیم و از ساخت و ساز های غیر مجاز جلوگیری کنیم .

برچسب ها: اصناف ، ساماندهی ، جاجرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.