"خنده بازاری ها" این بار با رفتن به سراغ اختلافات موجود میان "فریبرز عرب نیا" و "ابراهیم حاتمی کیا" با آنها شوخی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته در برنامه "خنده بازار" در آیتم به منزل برگشتیم بحث تورهای گردشگری کلاه برداری برخی تورها و گرانتر بودن برخی تورهای داخلی نسبت به خارجی مطرح شد. 
در آیتم دادگاه یک بیمار که پس از سکته قلبی با اورژانس به بیمارستان خصوصی برده شده بود و از این موضوع شاکی بود، زیرا به خاطر بستری شدن در بیمارستان دو میلیون اشلوق پرداخت کرد. متهم یعنی راننده اورژانس از رئیس بیمارستان برای این کار پورسانت می گرفت.
در آیتم عمو قنداب، خاله یک داستان تعریف کرد که یک زن غرغرو با یک مرد گرگ صفت یک بچه ای به نام کلنگ داشتند، کلنگ خیلی بدبخت بود چون برای افتتاح هر پروژه ای در مراسم کلنگ زنی اغلب استفاده می کردند، یک روز کل خانواده کلنگ قرار شد به مسافرت بروند اما به دلیل سخت شدن شرایط برای این سفر از این کار منصرف شدند و تعطیلات را در باغچه خانه سپری کردند. 
در برنامه هشت مجری برنامه گفت: لنز چشم هایتان را به سمت ما بچرخانید تا بر فراز سینمای ایران با هم بال بال بزنیم، امروز می خواهیم بین دو هنرمند به نام خوابمی بیا و شرب نیا کدورتها را برطرف کنیم اما مثل همیشه دعوا بالا گرفت و شرب نیا معتقد که خوابمی بیا توی غذای من پودر می ریخته و من به همین دلیل یک آشپز جداگانه برای خود می آورد و خوابمی بیا گفت که این موضوع صحت ندارد و وی سه روز کل پروژه را پیچانده است./ص
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار